سهرابیان: از ساز‌ه‌های ایرانی برای پیشرفت قایقرانی استفاده کردیم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تا آنجایی که امکان داشت از سازه‌هایی که در ایران موجوذ است برای پیشرفت قایقرانی استفاده کردیم.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی مسابقات کسب سهمیه المپیک است. در بخش جوانان در رشته آب‌های آرام قایقرانان خودشان را برای مسابقات ۲۰۲۲ بازی‌های آسیایی چین آماده می‌کنند. آن‌ها از اردیبهشت ماه سال ۹۸ در اردو حضور دارند و هدفشان این است که بتوانند در این مسابقات موفق شوند.

او گفت: اعضای خانواده کوچک قایقرانی دست به دست هم دادند تا بتوانند تحول خوبی را در این رشته ورزشی ایجاد کنند. رویکرد جدیدی را از خانواده قایقرانی در بازی‌های آسیا و در رنکینگی که به دست می‌آید خواهید دید.

سهرابیان با اشاره به شعار جهش تولید و عملی کردن آن در فدراسیون قایقرانی ادامه داد: ما تولید کننده نیستیم. از ساخته‌های دیگران استفاده می‌کنیم باید منابع و کمک‌ها باشد. تا آنجایی که امکان داشت و منابع مالی به ما کمک می‌کرد توانستیم از سازه‌هایی که در ایران بود برای پیشرفت قایقرانی استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم، سود و زیان را کنار بگذاریم و در این زمینه کمک کنیم که سازه‌ها در داخل کشور تولید شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار