۲۲ جان باخته بر اثر کرونا در مازندران

نماینده وزیر بهداشت در استان‌های مازندران و گلستان گفت: ۲۲ مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر محمدمهدی ناصحی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مدیریت امور بیماری کرونا در استان‌های مازندران و گلستان گفت: در چند روز گذشته۲۲ مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران ثبت شد که آمار بالایی است.

او افزود: ۱۶۷ مورد جدید بیمار مشکوک به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

دکتر ناصحی با بیان اینکه هزار و ۴۰۳ بیمار مشکوک به ویروس کرونا هم اکنون با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند، ادامه داد: پیش بینی می‌شود سه برابر این تعداد هنوز ناشناخته باشند.

نماینده وزیر بهداشت در امور بیماری کرونا در استان‌های مازندران و گلستان با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا در روستا‌های استان گفت: کانون آلودگی به روستا‌های استان مازندران منتقل شد که باید هر چه سریعتر این زنجیره قطع شود.

دکتر ناصحی از مسافران خواست از سفر کردن به روستا‌های مازندران خودداری و همه افرادی که علائم بیماری دارند از خود درمانی و مراجعه بی مورد به داروخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
متصدیان مربوطه کجا هستند ؟سرمایه داران غیر بومی امدن در اطراف روستا خارج از بافت مشغول ساخت ساز غیر مجاز ویلا داخل زمین کشاورزی هستند ؟ حالا یک کشاورز برای ساخت انباری یا استراحتگاه مانع می شوند وتعطیلات می شود بیاید ببیند چه خبر ایا واقعا مسوول اطلاع ندارند یا اینها دارای نفوذ می باشند