وزیر ارتباطات پیگیر کتاب تازه منصور ضابطیان در «فرش بنفشه» شد

منصور ضابطیان در «فرش بنفشه» میزبان آذری جهرمی بود و درباره کتاب جدیدش و زمان انتشار آن توضیح داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور ضابطیان شب گذشته در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران میزبان محمد جواد آذری جهرمی بود.

وزیر ارتباطات در ابتدا گفت: بچه هایم هر سال در جهرم در کنار پسرعمو‌ها و دخترعمه‎هایشان بودند، اما امسال نرفتند و در خانه ماندند، به هر حال شرایط برایشان دشوار است اما چاره‌ای نیست.

وی افزود: برنامه‌هایی برایشان تدارک دیده ایم که مشغول شوند. بخشی از وقت بچه‌ها به تکالیف مدرسه می‌گذرد. معلم هایشان از طریق پیام رسان‌ها ویدئو‌هایی را می‌گذارند و درس می‌دهند به این ترتیب بخشی از وقتشان به آموزش می‌گذرد. بخشی از وقت را هم به بازی‌های رایانه‌ای و دیدن برنامه‌های تلویزیونی می‌گذرانند و بخشی دیگر را مطالعه می‌کنند.در هر حال مادرشان نمی‌گذارد وقت خالی داشته باشند.

آذری جهرمی با بیان اینکه این روز‌ها هوای جهرم خوب و بهترین زمان برای رفتن به این شهر است، یادآور شد: سرانه فضای سبز عمومی جهرم تقریبا نزدیک به صفر است. شما در شهر جهرم پارک و فضای سبز نمی‌بینید. نخلستان و باغ دارند و خانواده‌ها به باغ‌های خودشان می‌روند. بنابراین سر کردن این اوضاع برای جهرمی‌ها نباید خیلی سخت باشد؛ چه در خانه و چه در باغ بمانند. ضمن اینکه رعایت می‌کنند و پایبند به این هستند که ارتباطات اجتماع را در نوروز کنترل کنند. هرچند مردمان پر ترددی هستند و به دیدار یکدیگر می‌روند، اما رعایت می‌کنند. هر شب با مادر و خواهرهایم یک گروه داریم و مکالمه‌های تصویری گروهی با هم داریم و هر کس از خانه خودش وصل می‌شود.

او همچنین درباره نصیحتی که از بزرگ تر‌های خود شنیده است و به او در زندگی کمک کرده، گفت: پدرم همیشه به من و ۶ خواهر و برادرم این نصیحت را می‌کرد که دروغ نگویید. اولین و آخرین نصیحتی بود که پدرم همیشه به ما می‌گفتند. خیلی مهم بود  و فکر می‌کنم خیلی در زندگی‌های شخصی و اجتماعی ما موثر است. این موضوع همیشه در ذهن من بوده است.

در پایان این گفت و گو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ضابطیان درباره کتاب تازه اش پرسید که ضابطیان پاسخ داد: کتابی نوشته ام و منتظرم دوران کرونا تمام بشود تا آن را چاپ کنم.

جهرمی نیز جویای اسم این کتاب شد تا منتظر آن باشد و مجری «فرش بنفشه» گفت: اسم این کتاب «سه رنگ» و غذا نوشت‌های من از ایتالیا است.

«فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار