۴۹ پرونده تخلف کالاهای بهداشتی در سمنان تشکیل شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در گشت‌های بازرسی مربوط به ویروس کرونا ۴۹ پرونده تخلف کالاهای بهداشتی به ارزش بیش از ۳۰۲ میلیون ریال در استان تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان از زمان شیوع ویروس کرونا در استان سمنان تاکنون بیش از ۲۳۰ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک از گروه کالاهای ماسک، انواع دستکش و مواد ضدعفونی انجام شده است.

او  با اشاره به بیشترین تخلفات کشف شده در بخش اقلام بهداشتی، افزود: احتکار ماسک، دستکش و موادضدعفونی، اخفا و خودداری از فروش، گرانفروشی، ارائه نکردن فاکتور و درج نکردن قیمت بر روی کالاهای بهداشتی، در صدر تخلف‌های کشف شده از واحدهای صنفی و غیرصنفی بود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: نظارت و بازرسی‌ها از مراکز پخش لوازم بهداشتی در سمنان شدت گرفت و پرونده‌های تخلف در این زمینه برای صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی این استان ارسال شد.

یحیایی ابراز داشت: شهروندان هر گونه تخلفی مانند احتکار، گرانفروشی یا توزیع نکردن هرگونه لوازم بهداشتی و ضدعفونی را از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شکایت مردمی گزارش کنند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار