گام دادگستری البرز برای تحقق جهش تولید

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: کمیته‌های ویژه اقتصادی دادگستری با جدیت بیشتری تحقق شعار سال را در همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فاضلی هریکندی، رئیس دادگستری البرز گفت: با توجه با منویات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه در آغاز سال جدید، این کمیته‌ها در زمینه حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، رصد فعالیت بنگاه ها، اجرای احکام پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، بازدید مستمر از واحد‌های اقتصادی استان و برگزاری جلسات مشترک با هیئت مقررات زدایی و تسهیل کسب و کار با جدیت بیشتری برای تحقق شعار سال در همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهند کرد.

او با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، افزود: معظم له برای سال‌های متوالی، شعار سال را با مضامین اقتصادی انتخاب کردند؛ این نامگذاری ها، شعاری نیست و باید اقدمات عملی برای تحقق آن‌ها انجام شود که بخشی از آن بر عهده قوه قضاییه است.

فاضلی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانات نوروزی فرمودند، تحقق جهش تولید مستلزم مقابله با قاچاق کالا، جلوگیری از واردات بی رویه، حمایت از تولید کننده و برخورد با سوء استفاده گران از منابع عمومی است که بخشی از این انتظارات ایشان معطوف به قوه قضاییه است و در سخنرانی اخیر رئیس قوه قضاییه نیز بر مصادیق نقش دستگاه قضایی تاکید شد.

او با تاکید بر حمایت همه قوا و دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال ۹۹ گفت: دادگستری استان البرز در زمینه حمایت از تولید و صنایع رویکرد مشخص و آشکاری دارد و در برنامه‌های تحول قضایی دادگستری استان نیز یکی از محور‌های مورد تاکید است و برای این منظور هم در شورای تحول دادگستری کل استان کمیته‌های ویژه‌ای به ریاست دادستان مرکز استان پیش بینی شده است.

رئیس دادگستری البرز احداث ساختمان برای دادگستری اشتهارد را یک ضرورت دانست و افزود: احداث این ساختمان یکی از مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان البرز است که امیدواریم در سال جاری عملیات احداث آن اجرایی شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.