مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد؛

اجرای ۸۰ پروژه عمرانی و راهسازی توسط بنیاد برکت در سال ۹۸

مدنی گفت: بنیادبرکت در سالی که گذشت ۸۰ پروژه در بخش‌های آبرسانی و راهسازی را به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: بنیاد برکت تمام تعهدات و برنامه‌های خود را در قبال ۲۹۴۰ پروژه در حوزه‌های ساخت مدرسه، مسجد، مراکز جامع سلامت، کتابخانه، مسکن محرومین و دیگر پروژه‌های عمرانی در سال ۹۸ اجرایی کرده است.

او با بیان اینکه ساخت ۱۲۰ مدرسه در مناطق محروم و تحویل آن به آموزش و پرورش از اقدامات بنیاد است، گفت: ساخت ۲۰۰ مدرسه و مرکز فرهنگی، ۴۰ مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سراسر کشور از جمله اقدامات بنیاد در سال ۹۸ بوده است.

مدنی گفت: این بنیاد در سالی که گذشت ۸۰ پروژه در بخش‌های آبرسانی و راهسازی را به اتمام رساند و همچنین ۲ هزار و ۱۰۰ شغل را بر پایه اجرای پروژه‌های عمرانی محقق کرد.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه این بنیاد ساخت بیمارستان در استان‌های فارس و خوزستان را در کارنامه خود ثبت کرده است، ادامه داد: انجام تمامی تعهدات در جزیره هرمز اعم از ساخت رینگ دور جزیره، نوسازی شبکه آب و فاضلاب، مدیریت پسماند و بهسازی شبکه برق صورت گرفته است.

او خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های متعدد در مناطق سیل زده به ویژه در استان‌های سیستان و بلوچستان، لرستان و خوزستان از دیگر اقدامات پروژه‌های عمرانی بنیاد برکت در سال ۹۸ بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار