سازمان ملل صندوق حمایتی ویژه کرونا ایجاد می‌کند

وزارت خارجه نروژ از تشکیل صندوق ویژه حمایت از بیماران مبتلا به کرونا از سوی سازمان ملل خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یاهو نیوز، وزارت خارجه نروژ امروز دوشنبه اعلام کرد سازمان ملل صندوقی را برای حمایت از درمان بیماران مبتلا به کرونا در سرتاسر دنیا ایجاد می‌کند.

وزیر خارجه نروژ در بیانیه‌ای اعلام کرد: این صندوق تحت نظارت سازمان ملل برای ارائه (کمک) به شرکای ما و کمک به موثرتر کردن تلاش‌ها ایجاد می‌شود.

وزیر خارجه نروژ هدف از تشکیل این صندوق را کمک به کشور‌های در حال توسعه با سیستم‌های بهداشتی ضعیف در رفع بحران و همچنین مقابله با پیامد‌های بلند مدت آن عنوان کرد. این مقام نروژی تاکید کرد اعلام رسمی در خصوص تشکیل صندوق حمایتی ویژه ویروس کرونا این هفته صورت می‌گیرد.

ویروس کرونا با نام علمی کووید-۱۹ مدتی است اکثر کشور‌های جهان را درگیر کرده است. تاثیر این ویروس بر زندگی مردم، از قاره آسیا گرفته تا اروپا و آمریکا و آفریقا چشمگیر بوده است. کرونا تاکنون ۳۳۸ هزار و ۷۲۴ نفر را آلوده کرده و جان ۱۴ هزار و ۶۸۷ تن را نیز گرفته است. از این میان ۹۹ هزار نفر نیز پس از ابتلا به این ویروس بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام علیکم
سازمان جهانی بهد اشت WHO پیشهاد کمک به صندوق بیماری کرونا باکمک کمپانی جهانی در سطح جهان انجام گردد
پیشنهاد تشکیل وکمک (صندوق جهانی اسلام) مردمی ومردم نهاد در حمایت از آسیب دیدگان در سراسر جهان زیر نظر ( ستاد ملی کرونا در هر کشور ) انجام شود
آخرین اخبار