رییس سازمان آتش نشانی قزوین:

ضدعفونی شهر قزوین همچنان ادامه دارد

رییس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ضدعفونی و گند زدایی نقاط مختلف شهر قزوین در روز‌های آغازین سال جدید بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منتظری رییس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: کارکنان این سازمان در ساعت‌های پایانی سال ۹۸ و از اولین روز سال جدید عملیات ضدعفونی و گندزدایی نقاط مختلف شهر قزوین را در دستور کار خود قرار داده اند و این اقدام همچنین ادامه دارد.

منتظری ادامه داد: ۴ دستگاه خودروی سبک، ۲ دستگاه خودروی سنگین، ۳ دستگاه خودروی تراکتور توربو، ۲ دستگاه تانکر، ۴ دستگاه واتر جت و ۲۵ نفر ازکارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین مستقیما در این طرح حضور دارند.

منتظری افزود: با توجه به سیاست ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری قزوین، تا از بین رفتن ویروس کرونا پاکسازی و ضدعفونی شهر در دستور کار قرار دارد و جدول برنامه ریزی انجام شده نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

او افزود: ضمنا سازمان آمادگی دارد تا از تمام تشکل‌های مردمی که تمایل به ارائه خدمات به شهروندان در این شرایط حساس را دارند به منظورهماهنگی و ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه با در اختیار گذاشتن امکانات لازم حمایت و پشتیبانی کند.

رییس سازمان آتش نشانی قزین گفت: شهروندان تلاش کنند تا در خانه بمانند، در مراکز عمومی تردد نکنند و اصول بهداشتی نظیر دفع پسماند‌های آلوده نظیر ماسک و دستکش در مخازن و سطل‌های زباله شهری، خودداری از انداختن آب دهان در سطح معابرعمومی شهری و شستشوی مداوم دست با صابون و مواد شوینده را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.