ارسال یک میلیون ماسک از چین به ایتالیا برای مهار کرونا

چین یک میلیون ماسک پزشکی برای کمک به مهار گسترش ویروس کرونا به ایتالیا ارسال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی سی تی وی چین، اولین محموله از ۸ میلیون ماسک سفارش دولت ایتالیا روز جمعه از استان گوانگ دونگ به پکن رسید تا روز شنبه به ایتالیا ارسال شود.

گروه تولیدی مِهِکو چین روز جمعه یک میلیون ماسک را در هزار و ۶۰ جعبه از شهر گوانگژو مرکز استان جنوبی گوانگ دونگ به پکن منتقل کرد و به یک مقام ایتالیایی تحویل داد.

مدیر این گروه تولیدی می‌گوید دولت ایتالیا برای سفارش ۲۰ میلیون ماسک دیگر با این شرکت در حال مذاکره است. این در حالیست که تقاضای داخلی در چین برای ماسک هنوز بالاست.

وو هائو، مدیر صادرات مهکو می‌گوید چین و ایتالیا استاندارد‌های متفاوتی برای تولید ماسک‌های پزشکی دارند و این کار را برای ما دشوار می‌کند.

ایتالیا از ماسک‌های اف -اف-پی-۲ استفاده می‌کند و ما باید این نوع ماسک را برای آن‌ها تولید کنیم. ما قیمت‌ها را به رغم افزایش قیمت مواد خام در بازار جهانی افزایش نداده ایم، زیرا ایتالیا زمانی که شهر ووهان با شیوع ویروس کرونا مبارزه می‌کرد به چین کمک کرد.

با توجه به پیشی گرفتن آمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در ایتالیا نسبت به چین، این کشور در حال حاضر به تجهیزات پزشکی نیاز مبرم دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار