وضعیت جاده‌های همدان در پی شیوع ویروس کرونا

امروز همزمان با آغاز رسمی تعطیلات سال نو در کشور، بسیاری از مردم بار سفر بسته و راهی جاده‌ها شدند. این درحالی است که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا توصیه شده مردم در خانه‌های خود مانده و از تردد غیرضروری در سطح شهر و سفر پرهیز کنند. با این حال به نظر می‌رسد با وجود همه هشدار‌های بهداشتی، این موضوع برای برخی هموطنان اهمیت چندانی نداشته و با سفر‌های نوروزی سلامت خود و دیگران را در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار داده اند. پیش از این مسئولان همدان از تعطیلی اماکن گردشگری و اقامتی در استان خبر داده بودند؛ اما علیرغم همه هشدارها، بسیاری همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند و امروز ورودی‌های شهر پذیرای این مسافران بود.
۲۹ / ۱۲ / ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
/
پربازدید ترین عکس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید مجتبی حسینی
۱۴:۵۷ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
منم واقعا متاسفم برای بعضی از خانواده ها .چرا زنجیره داخل خونه موندن را پاره میکنید ورعایت نمیکنند .باید یکی از عزیزان ونزدیکان را از دست بدیم تا بفهمیم این ویروس خطر ناکه .یعنی چی واقعا مسافرت رفتن .
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۱:۵۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
از مسئولین تقاضا داریم با اشد مجازات با این دسته برخورد کنن تا درس عبرتی بشه برای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
تو رو خدا اخه این چه کاریه یه خورده حس انسان دوستانه حس مسئولیت در قبال دوستان همشهری فامیل ...داشته باشیم ما چند هفتست از خونه در نیومدیم دیگه از تو خونه موندن خسته شدیم با این کارتون تمام تلاش مردمی که تو خونه موندن رو به باد میدید اخه تو این وضعیت من این همه اسرار برا رفتن به سفر رو نمیفهمم حتما باید عزیزی رو از دست بدید تا درک کنید موضوع چقدر جدیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
جای تاسف داره
Turkey
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
متاسفم براشون واقعا