فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر:

ارتش روزانه محله‌هایی از بوشهر را ضدعفونی می‌کند

امیر سرتیپ طالب زاده گفت: نیرو‌های ارتش مستقر در استان بوشهر علاوه بر ضدعفونی محیط‌های درون پایگاه‌های ارتش، بخش‌هایی از بندر بوشهر را نیز ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ دوم خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر در رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا قرارگاه پدافند زیستی ارتش که در بندر بوشهر برگزار شد، گفت: این رزمایش از دیروز با دستور فرمانده کل ارتش آغاز شده و یگان‌های ارتش مستقر در استان با بسیج تمام امکانات در خدمت بهداشت شهر هستند.

او با اشاره به این‌که با شیوع کرونا تمامی پایگاه‌های ارتش هر روز ضدعفونی و رفع آلودگی می‌شوند، افزود: پس از تصمیم‌گیری در ستاد استانی مبارزه با کرونا، ضدعفونی بخش‌هایی از بندر بوشهر به ارتش سپرده شد که نیرو‌های ما هر روز این کار را انجام می‌دهند.

امیر سرتیپ دوم طالب‌زاده اضافه کرد: خط تولید مواد ضدعفونی و شوینده و ماسک هم در پایگاه هوایی آغاز شده و محصولات تولیدی به‌صورت رایگان در اختیار ساکنان پایگاه قرار می‌گیرد.

او خاطر نشان کرد: با نیرو‌ها و دستگاه‌هایی که داریم گندزدایی و ضدعفونی را تا عبور از شرایط فعلی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهامی
۰۴:۳۰ ۱۹ تير ۱۴۰۰
با سلام
تصویر فوق متعلق به امیر سرتیپ خلبان محمد قربانی فرماندهی محترم و محبوب پایگاه هوایی نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و جانشین سابق ایشان هست و ضدعفونی معابر پایگاه و شهر بندرعباس بخش کوچکی از اقدامات این بزرگوار در راستای مقابله با شیوع بیماری منحوس کرونا میباشد..
در متن خبر ، بجای ایشان امیر سرتیپ خلبان طالب‌زاده و فرماندهی پایگاه ششم شکاری قید شده است که خواهشمند است اصلاح گردد..
سپاس.. احدی از پرسنل پایگاه هوایی نهم شکاری بندرعباس
Iran (Islamic Republic of)
الهامی
۰۳:۰۸ ۱۹ تير ۱۴۰۰
با سلام و ضمن تشکر از مجموعه‌ی باشگاه خبرنگاران جوان بخاطر انعکاس اقدامات پیشگیرانه نیروهای مسلح و خصوصا نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل شیوع کرونای منحوس ..
در مورد تصویر و متن فوق لازمست موردی را عرض و تقاضای اصلاح دارم .
تصویر متعلق به امیر سرتیپ خلبان محمد قربانی فرماندهی محترم و محبوب پایگاه هوایی نهم شکاری شهید خلبان عبدالکریمی بندرعباس و جانشین سابق ایشان هست که این بزرگوار ، خدمات بسیار زیادی در طول مدت فرماندهی خودشان تاکنون انجام داده اند و ضدعفونی معابر پایگاه و شهر بندرعباس ، بخش کوچکی از این اقدامات است ... آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان از خداوند منان خواستاریم .
در متن بجای ایشان اسم فرماندهی محترم پایگاه ششم شکاری امیر طالب‌زاده آمده است ، که شایسته است و خواهشمندیم اصلاح بفرمایید ..
امیر سرتیپ خلبان محمد قربانی فرماندهی محترم پایگاه نهم شکاری بندر عباس قید گردد ..
سپاس .. احدی از پرسنل پایگاه هوایی نهم شکاری بندر عباس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
پس بقیه شهر ها؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
ارتش حقوق سربازانت را افزایش بده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
آفرین به شما قهرمانان وطن
آخرین اخبار