هشدار فرمانده انتظامی زرند برای تجمعات در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: نیروی انتظامی با افرادی که در نظم عمومی چهارشنبه آخرسال اخلال ایجاد کنند، به‌طور جد برخورد می‌کند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمود خداداد نژاد فرمانده نیروی انتظامی زرند امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر بویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس اخبار نیروی انتظامی، به اقدامات پلیس برای چهارشنبه آخرسال و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی برای حفظ سلامتی شهروندان و جامعه از هرگونه تجمعات جلوگیری می‌کند.

او همچنین از مردم خواست در پنج شنبه آخر سال هم برای حفظ سلامتی خود و دیگران حتی امکان سعی کنند از تجمع در مزار درگذشتگان خودداری کنند.

سرهنگ محمود خداداد نژاد با بیان اینکه امسال شعار نوروزی پلیس "سلامت خانواده، امنیت جامعه و در خانه بمانیم است افزود: پلیس به‌دلیل شرایط فعلی، اقدامات لازم بمنظور پیشگیری و ممانعت از ورود مواد محترقه و شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم انجام داده است.

فرمانده انتظامی زرند با بیان اینکه مامورین این فرماندهی از هر گونه تجمع خودداری می‌کند، تصریح کرد: امسال علاوه‌بر تهدیدات چهارشنبه سوری، انتشار ویروس کرونا هم شکل گرفته و اجازه نمی‌دهیم تجمع شکل گیرد لذا پلیس در راستای مقابله با ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه را تشدید و به هیچ عنوان اجازه برگزاری مراسمات نوروزی و تجمعات نخواهد داد.

او گفت: خود مردم باید در این شرایط بیش از سال‌های گذشته رعایت کرده تا از حوادث و شیوع این بیماری خطرناک جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند به اقدامات یک ساله این فرماندهی اشاره کرد و گفت:کشفیات مواد مخدر ۸۲ درصد، کشفیات انواع سرقت ۲۸ درصد، دستگیری سارق ۴ درصد افزایش یافته است و همچنین تصادفات ۵ درصد کاهش داشته است .

او بیان داشت:کشف ۱۳ هزار ۹۸۰ لیتر سوخت قاچاق، ۱۲۷۲ کیلوگرم مواد مخدر، کشف ۱۲۹۱ مورد انواع سرقت، دستگیری ۷۰۹ سارق، توقیف بیش از ۳ هزار خودرو و موتورسیکلت متخلف، صدور ۷۳۰۸ فقره گذرنامه از مهمترین اقدامات این فرماندهی از ابتدای سال جاری تاکنون اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند افزود: ماموران این فرماندهی در کنار سایر نیرو‌های خدماتی در ضدعفونی معابر عمومی شهرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار