توزیع اقلام بهداشتی و خوراکی بین خانواده‌های نیازمند توسط امام جمعه شهر سی‌سخت

در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند اقلام بهداشتی و خوراکی بین خانواده‌های نیازمند توسط امام جمعه شهر سی‌سخت توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،از سوی امام جمعه شهر سی‌سخت ناصر مصباح نژاد تعداد ۱۰۰ بسته بهداشتی و ویتامین ث بین مردم سی‌سخت برای مقابله با ویروس کرونا توزیع شد.

این بسته‌ها شامل دستکش و الکل ضدعفونی کننده ده و بسته تقویتی خوراکی شامل ویتامین ث و چای و نبات و لیوان یکبار مصرف است که بین اقشار نیازمند و کم درآمد شهر سی‌سخت توزیع شد.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و حمایت از خانواده‌های نیازمند گفت: امروز دنیا درگیر این میهمان ناخوانده و ویروس ویرانگر است و تبدیل شده به یک ایپیدمی و همه بشریت باید کمک کنند تا مهار و کنترل شود.

او بر رعایت بهداشت فردی و توجه به توصیه‌‌های ستاد پیشگیری از کرونا،کمک خیرین سلامت و مشارکت بیشتر در تهیه وسایل بهداشتی و در خانه ماندن و پرهیز از تردد غیرضرور تاکید کرد.

او افزود: امسال تعطیلات عید نوروز را در خانه بمانیم تا زودتر کرونا را شکست دهیم و توجه داشته باشیم که برخی از علماء و فقها ء معتقدند اگر کسی بوسیله انتقال بیماری واگیر دار موجب خسارت قابل توجه مثل مرگ کسی شود شرعا مدیون است بنابراین عقل وشرع حکم می‌کند که دفع ضرر حتی احتمالی واجب است و در پایان در این روزهای ماه رجب که ماه دعا و نیایش است از ظرفیت استجابت دعا و تضرع خالصانه برای دفع این بلا استفاده کنیم تا خداوند از سر لطف و رحمت هرچه زودتر بشریت را از شر این ویروس خلاص کند و رهایی بخشد.

او بیان کرد:از مسؤولان صدا و سیما می‌خواهیم در این ایام برنامه‌های جذاب و شاد برای مردم پخش کنند تا مردم هم با رعایت بهداشت و قطع چرخه انتقال نشاط و سرزنده بودن را حفظ کنند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.