در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پژوهش‌های قوه قضاییه مبتنی بر آرای قضایی هستند

رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: پژوهش‌هایی که در قوه قضاییه انجام می‌شوند مبتنی بر آرای قضایی هستند.

سید حجت الله علم الهدی رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پرونده‌هایی که وارد پژوهشگاه شد‌ه‌اند و روند دادرسی را کمتر کرده‌اند، اظهار کرد: بسیاری از پژوهش‌هایی که در پژوهشگاه انجام می‌شوند مبتنی بر آرای قضایی هستند.

وی افزود: آرای قضایی مختلف در پژوهشگاه مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند و نشست‌های تخصصی علمی برای آن‌ها با قضات، اساتید دانشگاه و کارشناسان برگزار می‌شود و به موجب آن‌ها رویه قضایی در پرونده‌ها به وجود می‌آید.

رئیس پژوهشگاه قوه قضایی گفت: بسیاری از پژوهش‌های قوه قضاییه، پژوهش‌های ساختاری در جهت ارتقای مأموریت‌های قوه قضاییه در بخش‌های مختلف حقوقی، مدیریتی و ساختاری هستند.

علم‌ الهدی گفت: رویکرد ما ارتباط با بخش‌های مختلف است و با استفاده از ظرفیت اساتید می‌خواهیم مأموریت قضایی را به صورت علمی و حقیقی با کارشناسان پیش ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
حقوق سربازان را افزایش دهید ۱۵ درصد افزایش میشه ۳۰ هزارتومن، یعنی فکر میکنید این ۳۰ تومن چه تاثیری داره یا حقوق های سربازهارا به ۲ ملیون افزایش دهید یا قانون سربازی را حذف کنید یا مدت سربازی را به ۵ ماه کاهش دهید نمیشه که مردم دو سال از عمرشان را طلف کنن بعدم بیان دومباله کار بگردن و پیدا نکنن کلا آیندشون به فنا میره، چرا فقط به خودتون فکر میکنید، چرا آینده جوانان مردم واستون مهم نیست!!!