توزیع بسته‌های معیشتی در ۳ شهرستان آذربایجان غربی

توزیع بسته‌های معیشتی در ۳ شهرستان‌های چایپاره، نقده و تکاب آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چایپاره در راستای حمایت از خانوار‌های متضرر از بیماری کرونا بیش از ۱۰۰ سبد غذایی در بین این خانوار‌ها توزیع کرد.

سرهنگ حیرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره در این زمینه گفت: در راستای حمایت این افراد و خانوار‌هایی که به سبب شیوع بیماری کرونا کسب و کار خود را از دست داده و یا محل کسب خود را تعطیل کرده اند ناحیه مقاومت بسیج چایپاره بیش از ۱۰۰ بسته و سبد غذایی شامل گوشت قرمز و گوشت مرغ ، برنج ، روغن و تن ماهی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع بیش از ۵۰ میلیون تومان در بین این خانوار‌ها توزیع کرد.

توزیع بسته های معیشتی در نقده

سرهنگ علی برنا فرمانده سپاه شهرستان نقده گفت:افرادی که شغلشان را به دلیل ویروس کرونا از دست داده اند و هم اکنون نیازمند حمایت هستند اقدام به تامین بسته‌های معیشتی کرده ودر این راستا ۲۵۰ خانوار در سطح شهرستان شناسایی شده و توسط پایگاههاو حوزه‌های مقاومت سپاه شهرستان نقده این بسته‌ها شامل برنج،روغن،گوشت قرمز، مرغ و تن ماهی توزیع می شود.

توزیع بسته های معیشتی در تکاب

سرهنگ مهدی زینال نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب نیز گفت:در راستای حمایت از خانواده های افرادی که بدلیل شیوع بیماری کرونا کسب و کار خود را از دست داده اندو نیازمندان ، بسته حمایتی شامل : ۱۰ کیلو برنج ، ۳ عدد مرغ ، ۳ کیلو گوشت ، ۶ عدد تن ماهی ، ۳ کیلو روغن نباتی ، اهداء می گردد.

زینال نژاد افزود با شناسایی جامعه هدف توسط پایگاههای مقاومت مساجد و محلات ، این بسته هر هفته بین نیازمندان توزیع می گردد و در هر هفته ۴۰ بسته حمایتی از سوی پایگاهها توزیع خواهد شد .

 

انتهای پیام/ ن م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.