آمریکا: هدفمان نابودی تسلیحات حزب‌الله عراق بود

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در خاورمیانه هدف حمله هوایی متجاوزانه این کشور به پایگاه‌های عراقی را نابودی تمامی تسلیحات گردان‌های حزب‌الله عراق دانست.

کنت مکنزی، فرمانده نیروهای ارتش تروریست آمریکا در خاورمیانهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کنت مکنزی، فرمانده نیروهای ارتش تروریست آمریکا در خاورمیانه موسوم به سنتکام هدف حمله هوایی متجاوزانه این کشور به پایگاه‌های عراقی را نابودی تمامی توانایی تسلیحاتی گردان‌های حزب‌الله عراق دانسته و گفت جنگنده‌های آمریکایی پس از حملاتی که انجام دادند سالم به پایگاه‌های خود بازگشتند.

فرمانده تروریست‌های آمریکایی در خاورمیانه در کنفرانس خبری اعلام کرد: «ایران و نیرو‌های وابسته به این کشور را درباره هرگونه تهدید نیرو‌ها و همپیمانانمان برحذر می‌داریم. اراده کافی برای پاسخ به هرگونه حملاتی که ما را هدف قرار می‌دهند وجود دارد و گردان‌های حزب‌الله با ایران در ارتباط بوده و به آن‌ها اجازه نمی‌دهیم تا ما را هدف قرار دهند.»

مکنزی مدعی شد: «آمریکا دلایلی دارد که نشان می‌دهد گردان‌های حزب‌الله پایگاه التاجی را هدف قرار دادند که در آن سه نفر از نیرو‌های ائتلاف کشته شدند. ما ارتباط مستحکمی با مقامات و سازمان‌های اطلاعاتی عراق داریم و اقدامات آمریکا در عراق ماهیت دفاعی دارد.»

ژنرال مکنزی مدعی شد: «در حملات انجام شده ۵ منطقه در عراق را با جنگنده هدف قرار دادیم و حق دفاع علیه هرگونه هدفی که نیروهایمان در عراق را هدف قرار می‌دهند، داریم. پس از قاسم سلیمانی، گروه‌های مسلح تلاش دارند تا شیوه‌ای برای اتخاذ تصمیم‌های خود ایجاد کنند و ایرانی‌ها در حال حاضر از چالش برای ایجاد جایگزین برای سلیمانی رنج می‌برند.»

فرمانده آمریکایی گفت: «پس از انجام رایزنی‌ها با مقامات عراقی، همچنان به حضور خود در این کشور ادامه خواهیم داد و در سطوح مختلف با عراقی‌ها هماهنگی انجام می‌دهیم. مقامات عراقی اهمیت و فایده‌های حضور نیرو‌های آمریکایی در این کشور را درک می‌کنند و حمله انجام شده پیام واضحی داشت که هرگز هرگونه حمله علیه خود را قبول نخواهیم کرد.»

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا افزود: «حملات ما برای ایران پیام دارد و به این کشور اجازه هدف قرار دادن نیروهایمان در عراق را نمی‌دهیم و فکر نمی‌کنیم که ایران به صورت مستقیم نیروهایمان را هدف قرار دهد بلکه از طریق نیرو‌های وابسته به خود این کار را می‌کند.جنگنده‌های آمریکایی این اختیار را دارند که در صورت رصد کردن هرگونه تهدید اقدام به واکنش و حمله کنند.»

فرمانده تروریست‌های سنتکام گفت که تهدیدات علیه نیرو‌های آمریکایی همچنان بسیار زیاد بوده و ایران از واکنش ما درس‌های زیادی گرفته است.

مکنزی مدعی شد: «حزب‌الله عراق طی ماه‌های گذشته ۱۲ حمله به پایگاه‌های آمریکایی انجام داده بود و آمریکا اغلب انبار‌های تسلیحاتی گروه‌های مسلح عراقی را می‌داند.سامانه دفاع موشکی پاتریوت طی روز‌های آتی در عراق آماده به کارگیری خواهد بود. اگر هرگونه حمله دیگری علیه نیرو‌های آمریکایی انجام شود آن‌ها بهای آن را خواهند پرداخت.»

مکنزی با ادعای این موضوع که آمریکا به حق حاکمیت عراق احترام می‌گذارد، گفت: «یکی از سازه‌ها نزدیک فرودگاه کربلا را هدف قرار دادیم و اهداف دیگری وابسته به گردان‌های حزب‌الله وجود داشت که به دلیل خویشتنداری از هدف قرار دادن آن‌ها خودداری کردیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۸:۰۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
معلوم میشه که نه تو و نه اربابت هنوز درس عبرت نگرفتید، به شما ها حق میدهیم ، چون شیعه را نشناخته اید.
وقتی رژیم جعلیتان از منطقه فراری شد دیگر حتی فکر هفت تریلیون هزینه ای که در این منطقه کرده اید را فراموش خواهید کرد.
انشااله زنده باشید و در جشن آن روز همه ی شما دعوت خواهید شد.
آخرین اخبار