شهدا سپر پولادین نظام جمهوری اسلامی هستند

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت و اقتدار امروز دنیای اسلام ثمره‌ی خون شهداست.

سردار علی نجفوند فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سلام بر کسانی که تا آخرین نفس خود جانانه در مقابل دشمن جنگیدند و دشمن را وادر به عقب نشینی و شکست کرده و عرصه را بر دشمن تنگ کردند اما میدان به دشمن ندادند.

او در ادامه بیان داشت: درود بر خانواده های شهدا که زینب وار رسالت شهدا را کامل کردند و در تمام صحنه های انقلاب اسلامی از نظام دفاع کردند . یاد و خاطره شهدا ،ایثارگران جانبازان ، آزادگان ، خانواده شهدا و امام راحل گرامی را میداریم و ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب ، یاد و خاطره ی شهدا لحظه ای از وصیت آنان که حراست از دستاوردهای انقلاب و حفظ نظام است کوتاه نخواهیم آمد.

سردار نجفوند تصریح کرد: امنیت و اقتدار امروز دنیای اسلام ثمره ی خون شهدا است که با میدان داری نسل جوان انقلابی بصیر، پرچم عزتمند انقلاب را بر دوش داشته و از میراث گرانبهای شهیدان پاسداری می نمایند بطوریکه امروزه از تهدیدات فرصت می سازند.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: مطمئنم که جوانان برومند تحصیل کرده ی آگاه و،دشمن شناس به تاسی از بیانیه گام دوم رهبر انقلاب با صلابت بر مشکلات فائق آمده و پیشرفت و آبادنی کشور را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار