جذاب‌ترین عکس‌های ثبت شده از حیوانات

عکس‌های برگزیده در مسابقه عکاسی از پستانداران در لندن منتشر شد.

عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عکاسی یکی از هنرها و حرفه‌هایی است که معمولا طرفداران زیادی داشته و مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گیرد در این سال های اخیر مخصوصا با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی و عضویت در آن‌ها میل مردم به گرفتن عکس‌های زیبا و هنری و انتشار و اشتراک گذاری آن‌ها در صفحات مجازی بیشتر شده است.

به تازگی نیز مسابقه ای در لندن با عنوان عکاسی از پستانداران برگزار شده بود که عکس‌های برتر و برنده این مسابقه در یک سایت خارجی منتشر شده است. این عکس‌ها تصاویر جذاب و متفاوتی از حیوانات را در حیات وحششان نشان می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

عکس

راجر کاکس از شرق لندن کسی است که این تصویر را به ثبت رسانده، او گفت هنگامی که سوار اتومبیلش شده این روباه که گویا دنبال غدا بوده‎‌است به روی کاپوت ماشین پریده و این فرصت را به او داده تا از نزدیکترین فاصله ممکن و از زاویه‌ای متفاوت از روباه عکس بگیرد.

عکس

این تصویر بسیار زیبا که از گوزنی در هوای برفی گرفته شده است نیز از عکس هایی بود که از سوی داوران مورد تقدر بسیار قرار گرفت. تصویر در یک پارک ملی در شمال اسکاتلند توسط جوشوا کوپینگ به ثبت رسیده است.

عکس

عکس زیبا با عنوان روباه قرمز، این عکس توسط میلتون کینز ثبت شده است.

عکس

تصویری از یک سنجاب کوچک کنجکاو اما نگران که پشت یک درخت پنهان شده و با کنجکاوی به عکاس می‌نگرد. این تصویر توسط یک نوجوان 10 ساله به ثبت رسیده است و او برای این کار دوربین مادرش را به کار گرفته است.

عکس

عکاس این تصویر به نام جوشوا کوپینگ، آن را با عنوان خرگوش کوهستانی در نور طلایی به مسابقه عکاسی فرستاده بود که مورد استقبال داوران این مسابقه واقع شد.

عکس

عکس آهویی زیبا در چمنزاری تابستانی پر از چمن‌های بلند از برندگان این مسابقه بود که توسط الکس وایت از آکسفوردشایر ثبت شده بود.

عکس

تصویر جالبی از یک فوک دریایی که گویا لطیفه‌ای شنیده و سخت در حال خندیدن است، این عکس با عنوان فوک کمدین به مسابقه راه یافت و جزو عکس های برگزیده شد. عکاس این عکس فیلیپ رایان است.

دیگر تصاویر را مشاهده می‌کنید:

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس


بیشتر بخوانید:  واکنش طنز کاربران به نبود حسن روحانی در روز‌های بحرانی کرونا


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.