پدیدار شدن روزنه امید برای به شکست کشاندن کرونا+ عکس

انتشار عکسی جالب از بیمارستان شهر ووهان، مرکز شیوع ویروس کرونا در چین، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه خلق چین، انتشار عکسی از اشاره همزمان پزشک کادر درمان ویروس کرونا و یک بیمار بستری در بیمارستان ووهان چین، به خورشید در لحظه غروب واکنش گسترده فعالان شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت.

این عکس پنجم مارس (۱۵ اسفند) در محوطه بیمارستانی در شهر ووهان چین، مرکز انتشار ویروس کرونا گرفته شده است.

پدیدار شدن روزنه امید برای به شکست کشاندن کرونا+ عکس

 لیو کای، پزشکی که در عکس دیده می‌شود، می‌گوید زمانی که به کمک یک فرد داوطلب در حال انتقال بیمار مبتلا به ویروس کرونا با عفونت شدید ریوی به ساختمانی دیگر بوده است تا از او عکس بگیرد، اشعه‌های خورشید توجهش را جلب می‌کند و از بیمار می‌خواهد چند لحظه توقف کنند. در آن لحظه یک فرد داوطلب از آن دو عکس می‌گیرد.

این پزشک می‌گوید از زمانی که به شهر ووهان چین آمده است، هر روز صبح زود از خانه خارج می‌شود و دیرهنگام به خانه باز می‌گردد و به ندرت پیش آمده است که خورشید را ببیند.

این عکس به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده است. بسیاری از کاربران از انتشار این عکس به علت ایجاد روزنه امید در زمان وحشت از ابتلا به این ویروس در سراسر جهان تمجید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
خدا قوت به همه کادر پزشکی
آخرین اخبار