پایان امسال، پنجشنبه‌ای متفاوت‌تر برای آرامستان‌ها/ضدوعفونی آرامستان‌های کرج

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: شهروندان زیارت اهل قبور را برای جلوگیری از اجتماع به آخرین پنجشنبه سال موکول نکنند.

حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: باتوجه به توصیه های بهداشتی در راستای خودداری از حضور در اجتماع به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا و شیوع آن، شهروندان زیارت اهل قبور بهشت سکینه(س) را به پنجشنبه آخر سال موکول نکنند.

او افزود: روزانه جمعیتی بالغ بر دو تا سه هزار نفر به آرامستان بهشت سکینه(س) می آیند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: از روزهای ابتدایی اسفندماه و مواجهه با ویروس کرونا محل های عمومی آرامستان ها روزانه دو تا سه بار ضدعفونی می شوند.

او افزود: علاوه بر توزیع ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی کننده در محل اداره متوفیات، نماینده اداره بهداشت نیز در این محل حضور دارد.

عسگری با بیان این که سعی می کنیم در این اداره از تب سنج نیز استفاده کنیم، گفت: از شهروندان درخواست می کنیم به توصیه های همکاران مستقر ما نیز گوش دهند.

او افزود: هر ساله به مناسبت پنجشنبه آخر سال ویژه برنامه هایی را در آرامستان بهشت سکینه(س) تدارک می دیدیم که امسال باتوجه به بیماری کرونا کلیه برنامه ها را لغو کردیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.