کاربران در توییتر نوشتند:

فقط حیدر امیرالمومنین (ع) است؛ دختر شیر بود و شیر به دنیا آورد

همزمان با ولادت حضرت امیرالمومنین (ع)،بسیاری از کاربران فضای مجازی ارادت خودشان را به حضرت در صفحات شخصی خود منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیا که شاه نشینی را برای آمدن مادرتان فاطمه بنت اسد قُرُق کردند. مولا چند ساعتی تا میلادتان باقی نمانده و جهان زیر بار ظلم و جور کمر خم کرده است.

ساعتی دیگر ماه سیزدهم رخ نشان می‌دهد و بار دیگر میزان عدل، مولود کعبه پای به جهان می‌گذارد، مولودی که میزان عدل را مشخص کرده و امین رسول الله است و قرآن ناطق است. 

قرآنی که اگر در جنگ صفین بر سر نیزه رفت، باز هم سرافراز است و به راستی که وجودش در جهان جنگ، خونریزی و بیماری و .... امروز، آیه آیه او مانند چراغی روشن خونمایی می‌کند، تا گمراهان را از خواب غفلت بیدار و فرزندش  حضرت صاحب الامر (عج) عدل را در جهان برپا کند. 

همزمان با ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع)، شبکه‌های مجازی از جمله توییتر مملو از مدح امام خوبی‌ها است، امامی که اگرچه از نبودشان هزاران سال می‌گذرد اما خطابه‌هایشان در نهج‌البلاغه همچنان گره گشا است.


بیشتر بخوانید: تصاویری ناب از حال و هوای مه گرفته حرم امیرالمومنین(ع)


بسیاری از کاربران توییتری با انتشار ابیاتی حضرت علی بن ابیطالب (ع) را وصف کردند و برخی دیگر نیز به مظلومیت مسلمانان و شیعیان در جهان به ویژه فجایع هند اشاره داشتند.

یکی از کاربران نوشت:

"امیرالمومنین: اگر مرد مسلمانى پس از این (غارت خلخال زن یهودی) از اندوه بمیرد، نه تنها نباید ملامتش کرد بلکه مرگ را سزاوارتر است.

بعد‌ها تاریخ ما را چگونه قضاوت میکند وقتی که برادرانمان را مظلومانه میکشند و ساکتیم. حالا مائیم و مسلمانان مظلوم هند و فریاد‌هایی که نمی‌شنویم.. "

امیرالمومنین

"«و ما بر آن هستیم که بر مستضعفان روى زمین نعمت دهیم و آنان را پیشوایان سازیم و وارثان گردانیم». از امیرالمؤمنین (ع) روایت میکند که در تفسیر این آیه فرمود اینان که در زمین ضعیف گشته‌اند آل پیغمبرند که خداوند مهدى آنها را برانگیزد تا آنان را عزیز و دشمنانشان را ذلیل گرداند"

امیرالمومنین

همچنین در کنار دادخواهی مسلمانان مظلوم و شیعیان جهان، برخی دیگر نیز ارادت خودشان را با ابیاتی چون "از ضریحت خوشه انگور بیرون آمده؛ میوه بیرون زده از باغ حق عابر است...." بیان کردند و تصویری از ضریح امام علی (ع) به تصویر کشیدند.

امیرالمومنین

امیرالمومنین

امیرالمومنین

امیرالمومنین

امیرالمومنین

امیرالمومنین

امیرالمومنین

در بین توییت‌هایی که در وصف امام علی (ع) با هشتگ امیرالمومنین (ع) منتشر شده، فیلمی از شعرخوانی حمیدرضا برقعی شاعر اهل بیت (ع) است که در فضای مجازی دست به دست چرخیده و باعناوین مختلف منتشر شده است.

امیرالمومنین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۳۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
«أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ»
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
محمد (صلی اللّه علیه و آله و سلم) فرستاده خداست و یاران و همراهانش بر کافران بسیار قویدل و سخت و با یکدیگر بسیار مشفق و مهربانند
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ
ای اهل ایمان، شما اگر خدا را یاری کنید (یعنی دین و پیغمبر خدا را) خدا هم شما را یاری کند و ثابت قدم گرداند.
وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ
و باز تجارتی دیگر که آن را هم دوست دارید نصرت و یاری خدا (در جنگ) و فتح نزدیک (سپاه اسلام) است، و اهل ایمان را (به این دو نعمت) بشارت ده.
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم" .
انتقام سخت و نابود کنند و فراری دهنده نژادپرستان منحوسین ملعونین خبیث نکبتهای سفاکان جنایتکاران تروریستهای اشغالگران دزدان چپاولگران غارتگران غاصیهای شکنجه گران دروغگویان توطئه گران فتنه گران فراعنه طاغوتی ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین کفار ارتش آمریکا و صهیونیستها و تمامی همپیمانانشان و جیره خوارانشان و کارگذارانشان در سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص گرفته خواهد شد به زودی زود انشاءالله همراه با مدیریت و فرماندهی یکپارچه و با هماهنگی و اقتدار و قدرتمندانه با هر آنچه که دلاوران آزاده اندیشان عادل خردمندان بصیر و امت واحده رسول الله ص مقتدر و قدرتمند خردمندان عادل بصیر در سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص توان دارند مابقیش توکلت علی الله .
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر کرار علی ع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
خیلی عای بود به امید ظهور فرزند حیدر مهدی موعود