کشف مقرهای تروریستی ساخت مهمات توپخانه در حلب سوریه

نیرو‌های ارتش سوریه ۳ مقر گروه‌های تروریستی را در شهرک «کفر حمره» در حلب که در آن‌ها مهمات توپخانه و گلوله‌های خمپاره تولید می‌شد، شناسایی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک افسر میدانی از واحد‌های مهندسی نظامی ارتش سوریه اعلام کرد نیرو‌های ارتش این کشور ۳ مقر گروه‌های تروریستی که پیش‌تر تروریست‌ها در آن‌ها مهمات جنگی توپخانه و گلوله‌های خمپاره تولید می‌کردند را در شهرک «کفر حمره» در شمال غرب استان حلب سوریه شناسایی کردند.

کارگاه تولید خمپاره و مهمات تروریست ها در حلب سوریه 07

این افسر گفت: «مکان‌هایی مورد استفاده گروه‌های تروریستی قرار گرفته، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید و و رنگرزی پارچه بوده است که این گروه‌های تروریستی آن را به مقر و کارگاه‌هایی برای ساخت انواع توپ و گلوله‌های خمپاره و راکت تبدیل کردند. گلوله‌هایی که با آن مناطق امن و مسکونی شهر حلب و واحد‌های ارتش سوریه را هدف می‌گرفتند.»

به گفته این افسر سوری عملیات جستجو در مناطق آزاد شده از وجود تروریسم به منظور برقراری کامل امنیت و ایجاد تمهیدات بازگردندن اهالی به آنجا ادامه دارد.

واحد‌هایی از ارتش سوریه نیز در جریان جستجوی مناطق آزاد شده از تروریسم در غرب و جنوب غرب استان حلب ده‌ها تونل و انبار سلاح و مهمات را یافتند که بیش‌تر آن ساخت غرب است و همچنین مقادیر زیادی تجهیزات لجستیک و همچنین مقر‌های فرماندهی تروریست‌ها که برای حمله به مناطق امن و مواضع ارتش سوریه به کار گرفته می‌شد، کشف و ضبط شد.

کارگاه تولید خمپاره و مهمات تروریست ها در حلب سوریه 02

کارگاه تولید خمپاره و مهمات تروریست ها در حلب سوریه 03

کارگاه تولید خمپاره و مهمات تروریست ها در حلب سوریه 03

کارگاه تولید خمپاره و مهمات تروریست ها در حلب سوریه 04

کارگاه تولید خمپاره و مهمات تروریست ها در حلب سوریه 05

کارگاه تولید خمپاره و مهمات تروریست ها در حلب سوریه 06

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار