تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها برای مسافرت نیست/ در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنید

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به معنی افزایش مسافرت‌ها نیست در خانه بمانید و نکات بهداشتی را رعایت کنید.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای مسافرت نیست/ در خانه بمانیدمحمد رضا دهقانی معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به معنی افزایش مسافرت ها نیست در خانه بمانید و نکات بهداشتی را رعایت کنید.

او با اشاره به افزایش آمار کرونا ویروس در استان یزد، افزود: تاکنون در این استان هفت نفر به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد  سه نفر  فوت کردند.

دهقانی ادامه داد: جامعه پزشکی استان با تمهیدات صورت گرفته و همکاری مردم و مسئولان و کادر درمانی در تلاش است کرونا ویروس را شکست دهد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تاکید کرد: همشهریان ضمن رعایت دقیق نکات بهداشت فردی،  از هرگونه رفت و آمد غیر ضروری خودداری کنند  تا با کمک همدیگر ویروس کرونا را شکست دهیم.

ویروس کرونا بعد از گذر از چند کشور، وارد ایران شد و چند روزی است که به تیتر یک اخبار رسانه‌ها و مهم‌ترین دغدغه این روز‌های خانواده‌ها تبدیل شده است.

در این میان تلاش شبانه‌روزی و جهادی همه جانبه علمی و عملی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در تمام کشور دیده می‌شود.

  آنچه که برای گذر و پیشگیری از این بیماری مهم است، رعایت موارد بهداشتی، حفظ آرامش روانی جامعه، دوری از اضطراب و استرس است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار