تمسک سپاه و بسیج در جنگ اقتصادی

فرمانده سپاه نایین گفت: تمسک سپاه و بسیج در عرصه جنگ اقتصادی که دشمن برای ملت ایران طراحی نموده، ارائه خدمات اجتماعی است.

سرهنگ مهدی زاده فرمانده سپاه نایین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: اصالت و هدف تشکیل سپاه پاسداران حفظ انقلاب و دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی است که در گام دوم انقلاب مهمترین هدف، تشکیل تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

او افزود: یکی از مقدس‌ترین واژه‌های اسلامی و مبانی اعتقادی در قرآن کریم انسجام و اتحاد است که سپاه در مقوله مردم محوری و مردم شناسی همچنین شناخت مخاطبین انقلاب اسلامی گام‌های موثری برداشته است.

فرمانده سپاه نایین با اشاره به اینکه رسالت اصلی سپاه کمک به قشر مظلوم و مستضعف و توده مردم است بیان کرد: وقتی سپاه ظرفیت و شاکله‌های مردم سالاری را شناخت به وسیله آن توانست شاخص و ارزش‌ها را ترسیم نماید چرا که تبیین اثرات و برکات انسجام و وحدت اسلامی برای مردم خیلی موثر و کارگشا است.

او چشاندن طعم بسیج به ذائقه مردم را از دیگر اهداف و رسالت سپاه برشمرد و افزود: سپاه با شناسنامه دار کردن محلات از آسیب‌هایی که با آن مواجه هستند گام مهمی در ارائه خدمات مورد نیاز آن محله برداشته و امروز در حال برنامه ریزی برای ایجاد و توسعه اشتغال در سطح هر محله خواهیم بود.

مهدی زاده گفت: ایجاد کارگاه‌های اشتغال برای مردم محله محمدیه و لزوم به کارگیری ۱۰۰ خانواده در آن، تهیه بسته‌های معیشتی و حتی المقدور لوازم التحریر، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، کمک به دستگاه‌های شهرستان از جمله خدماتی است که در سال آینده برای این محله برنامه ریزی و تدوین شده است.

او با اشاره به اینکه تمسک سپاه و بسیج در عرصه جنگ اقتصادی که دشمن طراحی نموده ارائه خدمات اجتماعی است بیان کرد: در سال آینده با برنامه ریزی‌های انجام شده در خصوص اشتغال در سطح محلات شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

مهدی زاده افزود: طبق آماری که از مسئولین شهرستان گزارش شده تنها یک درصد از بحث اشتغال رفع شده و نرخ بیکاری در سال ۹۸ یک درصد کاهش پیدا کرده که مطالبه گری از دستگاه‌های شهرستان، هم افزایی بین دستگاه‌های خدمات رسان، هم قسم شدن برای رفع مشکلات مخصوصا مشکل بیکاری در سطح شهرستان ما را به خروجی مطلوب رسانده به زعم کارشناسان فن یک درصد از اشتغال شهرستان مرتفع گردید.

فرمانده سپاه نایین در خصوص توسعه و رونق کشاورزی در این شهرستان، گفت: طرحی به نام همگام با کشاورز تبیین شده و محور اصلی آن تولید، خودکفا کردن کشور در چهار محصول استراتژیک، گندم، جو، ذرت و کولزا که نیاز بسیار وافری در سطح کشور وجود دارد که به صورت کمک دادن به کشاورزان، احصا الگو‌های موفق در راستای کشت محصول، ایجاد کلاس و کارگاه‌های آموزشی که همه کشاورزان شهرستان به این سمت حرکت نمایند که در آینده بتوان تولید را افزایش داد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار