همزمان با ویروس کرونا

هند با آنفلوانزای خوکی دست به گریبان شد

در پی شیوع آنفلوانزای خوکی در هند، ۸۱ نفر به این بیماری مبتلا شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در هند, ۸۱ نفر از جمله شماری از سربازان در این کشور به آنفلوانزای خوکی مبتلا شده‌اند.

در پی تشخیص ۱۹ مورد دیگر آلودگی به ویروس کرونا در هند در ۲۴ ساعت گذشته، آنفلوانزای خوکی نیز بار دیگر در این کشور چهره خود را نشان داده است.

در حالی که همه جهان شیوع ویروس جدید کرونا را زیر نظر گرفته‌اند، ایالت اوتار پرادش در شمال هند در حال حاضر با شیوع آنفلوانزای خوکی معروف به اچ ۱ ان ۱ دست به گریبان است.

۹ نفر در این ایالت بر اثر ابتلا به آنفلوانزای خوکی جان خود را از دست داده‌اند و مقامات بهداشتی این کشور می‌گویند آزمایش ۸۱ نفر نیز برای تشخیص ابتلا به این بیماری مثبت اعلام است.

راج کومار، مدیر مرکز پزشکی بخش میروت در این ایالت به اسپوتنیک گفت از میان این ۸۱ نفر, ۲۱ نفر سرباز هستند.

او افزود ۱۰ نفر از این نظامیان از بیمارستان مرخص شده اند و ۱۰ نفر دیگر نیز چند روز دیگر مرخص خواهند شد. این مقام گفت موارد ابتلا به آنفلوانزای خوکی در دیگر بخش‌های این ایالت گزارش شده است، اما بخش میروت بیشترین آمار را دارد.

این در حالی است که ۱۹ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در هند گزارش شده است. ۱۷ نفر از آن‌ها گردشگران ایتالیایی در هند هستند که در مرکز پلیس مرزی تبت و هند در دهلی قرنطینه شده‌اند.

دو مورد دیگر نیز اهل دهلی و ایالت حیدرآباد در جنوب هند هستند که سابقه سفر به کشور‌های آلوده به این ویروس را دارند.

همه این افراد آلوده قرنطینه شده‌اند و شرایط آن‌ها پایدار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
به غیر از مسلمانانش همشون محو شن این جانوران
آخرین اخبار