تشکیل ۱۶ هزار پرونده تخلف صنفی در مازندران

۱۶ هزار و ۶۴۱ پرونده تخلفاتی در مازندران تشکیل و به مراجع زیربط جهت صدور رأی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، با اشاره به بازرسی ۲۲۴ هزار و ۷۱۶ مورد از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی مازندران، گفت:در این بازرسی‌ها ۱۶ هزار و ۶۴۱ پرونده تخلفاتی تشکیل شد.
 
او ارزش پرونده‌های متشکله را بیش از ۷۱۰ میلیارد ریال عنوان و افزود: کلیه پرونده‌های تشکیل شده جهت صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

او با بیان اینکه بیشترین تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت بوده است از تداوم بازرسی در ایام باقیمانده سال خبر داد و گفت: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال تا فروردین ماه سال آینده در سراسر استان در حال اجرا است.

حسینقلی قوانلو افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با ادارات تعزیرات حکومتی استان هر گونه پرونده تخلف تشکیل شده در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شده و رأی آن صادر خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.