ترامپ: بایدن مدعی شده ۱۵۰ میلیون آمریکایی با اسلحه کشته شده‌اند

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی به شدت از جو بایدن، رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تجمعی در ایالت کارولینای شمالی و تنها ساعاتی مانده به انتخابات سه شنبه بزرگ، جو بایدن، رقیب دموکرات خود را به باد انتقاد گرفت.

ترامپ گفت: آیا دیده اید چیزی که بایدن گفته، مبنی بر اینکه ۱۵۰ میلوین نفر در کشور ما با اسلحه کشته شده اند؟ ۱۵۰ میلیون؟ این یعنی نیمی از کشور.

بایدن این سخنان را در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ در مناظره دموکرات‌ها و در انتقاد از قانون اسلحه در آمریکا بیان کرده بود.

ترامپ همچنین در ادامه انتقاد‌های خود با تمسخر رقیب دموکرات گفت: اگر او رئیس جمهور شود، آن‌ها (دموکراتها) او را در خانه می‌گذارند و افراد دیگر کشور را اداره می‌کنند. او در خانه خواهد ماند؛ تلویزیون نگاه می‌کند و همه چیز خوب می‌ماند.

انتقاد‌های ترامپ علیه بایدن در حالی بیان شده که قرار است انتخابات «سه شنبه بزرگ» در سوم مارس (امروز) در ۱۴ ایالت آمریکا بطور همزمان برگزار شود. رای دهندگان آمریکایی امروز سه شنبه در ۱۴ ایالت پای صندوق‌های رای می‌روند تا به نامزد مورد علاقه شان در میان رقبای دموکرات رای بدهند.

همچنین گفتنی است سالانه نزدیک به ۱۱ الی ۱۲ هزار نفر از طریق خشونت‌های مرتبط با سلاح در آمریکا جان خود را از دست می‌دهند؛ همچنانکه حدود ۲۲ الی ۲۳ هزار نفر دیگر بطور میانگین در موارد مرتبط با خودکشی با سلاح‌های گرم جان خود را از دست می‌دهند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار