تعطیلی مراسم جشن تولد و عروسی‌ها در خراسان جنوبی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از تعطیلی مراسم جشن تولد و عروسی‌ها در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ عربی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در حاشیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت: تا اطلاع ثانوی تمامی مراکز بومگردی، پذیرش مسافر در هتلها، استخر‌ها و برگزاری هرگونه جشن تولد و عروسی در تالار‌های استان ممنوع است.

او  افزود: به استناد مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا و جلسه فوق العاده استانی از روز گذشته تا اطلاع ثانوی همه مراکز بوم گردی باید تعطیل و با نصب بنر و پارچه در این باره اطلاع رسانی شود.

عربی بیان کرد: علاوه بر این استخر‌های عمومی، مجتمع‌های آب درمانی و گردشگری سلامت و هتل‌ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اظهار کرد: برگزاری هر گونه مراسم و با هر عنوان از جمله عروسی و جشن تولد در تالار‌ها ممنوع است و پذیرش تور و مسافر گروهی با هر عنوان در هتل، مهمانپذیر، مجتمع‌های گردشگری و دیگر مراکز اقامتی ممنوع است و در صورت مشاهده بدون اغماض واحد خاطی تعطیل و پلمب می‌شود.

او ادامه داد: برگزاری تور‌های داخلی و خارجی توسط دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری یا راهنمایان گردشگری و لیدر‌های محلی مجاز نیست.

عربی عنوان کرد: عرضه قلیان در سفره خانه‌های سنتی و دیگر مراکز تحت پوشش نیز ممنوع است و در صورت مشاهده ضمن تعطیلی واحد، وسایل و ابزار آن جمع آوری می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی عنوان کرد: پذیرش مسافر انفرادی در هتل‌ها با رعایت دقیق مقررات بهداشتی و داشتن مواد ضدعفونی کننده و استاندارد‌های بهداشت محیط خواهد بود و تمامی مدیران ادارات و دفاتر نمایندگی مکلف و موظف هستند ضمن مکاتبه و ابلاغ با همراهی تیم نظارتی نسبت به بازدید‌های مستمر و اجرای موارد ابلاغی به فوریت اقدام کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.