اواخر فروردین سرنوشت جودو ایران مشخص خواهد شد

نمایندگان وزارت ورزش و جوانان کشورمان قرار است ۲۰ فروردین ماه در دادگاه عالی ورزش حاضر شده تا از حق جودوی ایران دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی جودو تصمیم گرفت ایران را تعلیق کند. با این تصمیم جودوکاران ایران حق شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را ندارند.


بیشتر بخوانید: میراسماعیلی: در دادگاه CAS از حقانیت جامعه ورزشی ایران دفاع می‌کنیم


اقدامات قانونی و دفاعی ایران  در این موضوع تنظیم شده و قرار است رئیس فدراسیون جهانی جودو در جلسه ای با حضور  ۱۵ نفر در دادگاه CAS حاضر شود. سعید مولایی و محمد منصوری (سرمربی سابق تیم ملی جودو) از دعوت شده به دادگاه عالی ورزش هستند که قرار است علیه جودوی ایران شهادت دهند.

از سوی دیگر قرار است نماینده‌های وزارت ورزش و جوانان که شامل هیئتی ۵ نفره هستند. سیدرضا صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک)، نصرالله سجادی (رئیس کاروان المپیک)، آرش میراسماعیلی (رئیس فدراسیون جودو)، مجید زارعیان (سرمربی تیم ملی جودو) و محمد رضا داورزنی (معاون وقت وزارت ورزش و جوانان) قرار است در دادگاه CAS حاضر شده و از حق ورزش ایران دفاع کنند.


بیشتر بخوانید: میراسماعیلی: امنیتی که در کشور وجود دارد مدیون خون شهید قاسم سلیمانی است


نمایندگان ورزش کشورمان قرار است سه شنبه ۱۹ فروردین ماه به لوزان سوئیس بروند تا در دادگاه چهارشنبه ۲۰ فروردین حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار