نائب رئیس شورای اسلامی شهر چوار :

شهر چوار نیز ضد عفونی می شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر چوار گفت:با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته ضدعفونی شهر چوار نیز صورت می‌گیرد.

شهر چوار نیز ضد عفونی می شود

عباس خانمحمدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر چوار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت:با پیگیری‌های مسئول شبکه بهداشت شهر چوار و شهردار منتخب و همکارانم در شورای شهر و دیگر مسئولان و نیز مساعدت شبکه بهداشت شهرستان ایلام ضدعفونی و سم پاشی شهر چوار انجام خواهد گرفت.

خانمحمدی با بیان اینکه شهر چوار یکی از مسیر‌های پرتردد در استان ایلام است و شرکت‌های پالایشگاه گاز و پتروشیمی در این منطقه قرار دارند؛ افزود:می طلبد این مجتمع‌ها نسبت به ایمنی و بهداشت افراد حساسیت بیشتری بخرج داده و مسئولان استان و شهرستان توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته و در راستای ضدعفونی و سم پاشی شهر چوار ما را یاری نمایند.

او ضمن تشکر از مردم عزیز و شریف شهر چوار و بهمن آباد در راستای رعایت نمودن بهداشت اضافه کرد:مردم مراقبت بیشتری انجام داده و نسبت به این ویروس و راه‌های کنترل آن از منابع موثق پیگیر باشند و از تردد‌های غیر ضرور به جد خودداری کنند.

این عضو شورای شهر از مردم خواست که پسماند‌های بهداشتی را در محیط‌های شهری رها ننمایند چرا که می‌تواند تهدیدی برای پاکبانان و خدمتگزاران مردم باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.