شرکت بازرگانی متخلف نقره داغ شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از بازگشت مبلغ ۱۸۵ هزار یووان به بیت المال و تعلیق کارت بازرگانی مدیر عامل شرکت متخلف خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: یک شرکت تجاری که در ازای دریافت ارز دولتی به تعهدات خود عمل نکرده بود با حکم تعزیرات حکومتی فارس محکوم شد.
او ادامه داد: با تشکیل پرونده برای مدیر عامل این شرکت، یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان، رسیدگی به پرونده را به عهده گرفت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: طی بازجویی از مدیرعامل شرکت متخلف و تحقیقات انجام شده مشخص شد که این شرکت به بهانه واردات اقلام مورد نیاز کشور، مبلغ ۱۸۵ هزار یووان ارز دولتی دریافت کرده و این در حالی بوده که طبق گزارش گمرک، این اقلام وارد کشور نشده است.

علی مبشری با اشاره به محرز شدن تخلف این شرکت، افزود: شعبه رسیدگی کننده حکم به استرداد مبلغ ۱۸۵ هزار یووان به بیت المال و تعلیق کارت بازرگانی مدیر عامل شرکت متخلف صادر کرد.

او گفت: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت ها و گزارش های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگری گزارش های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا جانقربان
۱۴:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
گجای این حکم نشان از نقره داغ شدن شرکت متخلف داره؟؟؟؟ استرداد ارز دریافتی و تعلیق کارت بازرگانی!!!!! ..برای شرکتی که با دریافت این میزان ارز .تا کنون میلیاردها تومان از قبل ان سود برده.را حتی نمیتوان به عنوان یک حکم عادلانه تلقی نمود چه رسد به حکم نقره داغ کننده؟؟؟
آخرین اخبار