حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه از طریق همکاری متقابل

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: مطالبات موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در بخش دولتی و دانشگاهی تا مهرماه ۹۸ پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دکتر حسین بانک  مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه از طریق همکاری متقابل جامعه هدف محقق می‌شود. به منظور همراهی و همگام کردن گروه‌های مختلف پزشکی و با پیگیری صورت گرفته از سوی سازمان بیمه سلامت ایران و تخصیص اعتبارات اخیر، مطالبات موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در بخش دولتی، دانشگاهی تا مهرماه ۹۸ پرداخت شد.
 
او ادامه داد: در بخش خصوصی هم مطالبات به این صورت پرداخت گردید. داروخانه‌های خصوصی تا مهرماه، پزشکان و بخش بستری بیمارستان‌های خصوصی تا شهریورماه و پاراکلینیک های خصوصی تا مردادماه جاری پرداخت گردید.
 
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان  افزود: با تغییر رویکرد سازمان بیمه سلامت و استقرار سازمان الکترونیک و با هدف حمایت از موسسات مشمول طرح نسخ الکترونیک و پروژه حذف دفترچه بیمه سلامت مطالبات این موسسات تا دی ماه ۹۸ پرداخت گردید.

دکتر بانک تصریح کرد: به لحاظ نقش داروخانه‌ها در تامین سلامت جامعه و جلوگیری از اخلال در روند درمانی بیماران، دو ماه از مانده مطالبات داروخانه‌های خصوصی نیز پرداخت شد.

عضو کمیته مدیریت هزینه‌های سازمان بیمه سلامت ادامه داد: به لحاظ نقش موثر سازمان بیمه سلامت در اجرای مطلوب سیاست‌های بیمه‌ای و حوزه سلامت، تاکید مدیریت ارشد سازمان بر تعامل مناسب و مستمر با شرکای کاری از جمله موسسات تشخیصی درمانی طرف قراردارد و مدیریت صحیح منابع و توجه ویژه به بهره مندی بیمه شدگان از خدمات با کیفیت همراه با رعایت تکریم، احترام و نهایتاً جلب اعتماد و مشارکت عمومی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت می‌باشد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.