صدور ۲۵ فقره حکم قضایی برای عرضه گوشت غیر بهداشتی در جویبار

رئیس دامپزشکی شهرستان جویبار از صدور ۲۵ فقره حکم قضایی برای عرضه گوشت غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آقاجانی رئیس دامپزشکی شهرستان جویبار از صدور ۲۵ فقره حکم قضایی برای عرضه گوشت غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت:کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی این شهرستان با بازدید‌های ادواری خود در سطح شهر و برقراری کشیک در دو شیفت کاری در روز‌های جمعه هر هفته در محل جمعه بازار جویبار بر روند عرضه بهداشتی گوشت و مواد پروتئینی نظارت می‌کنند.

او افزود:  برخی از افراد سودجو با عرضه گوشت‌های بی کیفیت و غیر بهداشتی و با قیمت خیلی پائین نسبت به عرضه گوشت اقدام می‌کنند که این مورد می‌تواند تهدیدی جدی بر علیه سلامت جامعه باشد.

آقاجانی گفت: از شهروندان و هم استانی‌های درخواست داریم که اگر در بازار‌های محلی و سنتی گوشت خریداری می‌کنند به ظاهر سالم آن توجه داشته باشند.

او رنگ طبیعی گوشت، عدم استشمام بوی نامطبوع و تعفن از لاشه، دارا بودن برچسب تگ و مشخصات که اطلاعاتی همچون تاریخ کشتار و انقضای گوشت بر روی آن درج شده و ممهور بودن لاشه به مهر بهداشتی دامپزشکی را از جمله علائم سالم بودن گوشت عنوان کرد.
 
 آقاجانی افزود:لاشه در محل قصابی باید در یخچال نگهداری شود و قرار دادن گوشت در محیط باز ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی لازم بعمل خواهد آمد لذا انتظار داریم مردم برای تامین سلامت خود در این موارد دقت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار