دو بازی و شش امتیاز؛

آیا رحمان رضایی فرشته نجات بابلی‌ها خواهد شد؟

رحمان رضایی ملی پوش سابق فوتبال ایران که سکان سرمربیگری رایکا بابل را در دست گرفته، توانست دو بازی ابتدایی خود را با برد پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  رایکا بابل نمونه کامل یک باشگاه ایرانی است که انواع و اقسام مشکلات را در همین یک سال گذشته تجربه کرده است و حتی تا آستانه انحلال هم پیش رفت.

تغییر مالکیت، فراز و نشیب شدید اقتصادی، تغییرات کادر فنی و مدیریتی متعدد تنها گوشه‌ای از چالش‌هایی بود که تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک کشور با آن دست و پنجه نرم کرد.

آخرین تغییرات اعمال شده برای فرار از ورطه سقوط به دسته پایین‌تر انتصاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی تیم بود، مربی که خود دو فصل پیش با برق جدید شیراز رویای سقوط به لیگ برتر را از خونه به خونه و دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی گرفت.

از قضا،گویی شوک چند باره تغییر سرمربی این دفعه جواب داد و مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشور توانست دو دیدار مقابل سپیدرود رشت و شهرداری شیراز را با پیروزی پشت سر بگذارد.

شاگردان رضایی در دو دیدار اخیر شش گل به ثمر رساندند و دو گل دریافت کردند تا نشان دهند رشد فنی و تاکتیکی در این تیم اتفاق افتاده است.

رایکایی‌ها سپیدرود را سپیدرود را در یکی بازی نزدیک و سنگین در بابل با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دادند تا هواداران را به آینده امیدوار کنند، اما نتیجه‌ای که توانست در جایگاه بابلی‌ها تغییر هرچند ناچیز ایجاد کند، برد سه بر صفر مقابل شهرداری تبریز در یک بازی خارج از خانه بود.

رایکا در حال حاضر با کسب ۲۶ امتیاز از ۲۶ بازی در رده پانزدهم است و تا رده دوازدهم جدول فاصله اندکی دارد.

شاگردان رضایی بازی بعدی خود را قرار بود ۱۴ اسفند در بابل و مقابل نیرو زمینی تهران برگزار کنند که با تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر تعطیلی کلیه لیگ‌های کشور، فعلا برنامه جدیدی در دست نیست.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.