در تذکر پیش از دستور صورت گرفت؛

انتقاد نظری از تبدیل خانه موزه آیت الله طالقانی به کتابخانه

عضو شورای شهر تهران از تبدیل خانه موزه آیت الله طالقانی به کتابخانه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در دویست و دومین جلسه علنی شورای شهر گفت: هفتم اسفند سالروز برگزاری اولین دوره انتخابات شورا را داشتیم و خوب است یادی از معمار نهاد شورا در جمهوری اسلامی، مرحوم آیت‌الله طالقانی کنم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر امروز بنده در مورد خانه موزه مرحوم آیت‌الله طالقانی است اظهار کرد: خانه مربوط به آیت الله طالقانی از سوی خانواده آن مرحوم و برای ایجاد خانه موزه به شهرداری هبه شد، اما متاسفانه این خانه امروز با عنوان کتابخانه فعالیت می‌کند و بار‌ها هم خانواده مرحوم آیت‌الله طالقانی این موضوع را اعلام کرده‌اند که این هبه برای ایحاد خانه موزه او بوده که در جای خودش مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

او با بیان اینکه در ۲۳ اسفندماه سالروز آیت‌الله طالقانی را در پیش داریم اظهار کرد: امیدوارم شهرداری بتواند تا آن زمان برای تبدیل خانه موزه آیت‌الله طالقانی زمینه‌سازی کند.

حجت نظری در پایان اظهار کرد: پیشنهاد می کنم بخشی از این خانه هم به عنوان موزه شورای شهر و تاریخ شورا در تهران فعالیت کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار