مسکو:

ارتش ترکیه برای گروه‌های مسلح در ادلب تجهیزات نظامی فراهم می‌کند

تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد که ارتش ترکیه برای تروریست‌ها در ادلب تجهیزات نظامی فراهم می‌کند.

ارتش ترکیه برای گروه‌های مسلح در ادلب تجهیزات نظامی فراهم می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد که ارتش ترکیه برای تروریست‌ها در ادلب خمپاره و دیگر تجهیزات نظامی فراهم می‌کند.

شبکه المیادین به نقل از تلویزیون دولتی روسیه گزارش داد: نظامیان ترکیه به سمت هواپیما‌های نظامی روسیه در ادلب خمپاره شلیک کرده‌اند.

در همین حال خبرگزاری سانا از ادامه پیشروی ارتش سوریه در ریف جنوبی ادلب خبر داده و نوشت که نیرو‌های سوری در عملیات روز پنجشنبه خود موفق به آزادسازی روستا‌های «قوقفین» و «الحلوبی» شده‌اند.

ساعاتی پیش  رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مدعی شد با وجود کشته شدن برخی نظامیان این کشور، تحولات در ادلب سوریه به نفع آنکارا پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور ترکیهمدعی شد: ما سه کشته دادیم. با این حال خسارات رژیم (بشار اسد) بسیار زیاد است.

عملیات ضدتروریستی ارتش سوریه برای آزادسازی ادلب، آخرین مقر تروریست‌ها در این کشور، از چندی پیش آغاز شده است. ترکیه با طرح این ادعا که حملات ارتش سوریه موجب فرار غیرنظامیان و در نهایت هجوم آن‌ها به ترکیه می‌شود، این حملات ضدتروریستی را هدف انتقاد خود قرار داده است. از سوی دیگر سوریه اعلام کرده است استان ادلب بخشی از این کشور است و هیچ گونه حضور غیرقانونی خارجی در آن را نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار