نامجو مطلق: مستحق شکست نبودیم/ بهانه نمی‌آوریم، اما تا ۲ روز قبل از بازی تمرین نداشتیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با وجود مشکلات فراوان در مقابل گل گهر حاضر شدیم و در حالی که مستحق شکست نبودیم، نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از باخت تیمش برابر گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و یک رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: پیش از هر چیزی، پیروزی تیم گل گهر را تبریک می‌گویم. نمی‌خواهم شکست استقلال را توجیح کنم یا بهانه‌ای بیاورم، اما برای بازی با گل گهر تمرینات خوبی نداشتیم و ۲، ۳ روز در سالن تمرین کردیم. حتی  روز قبل از بازی هم نتوانستیم تمرین کنیم، زیرا زمین تمرینی مناسب در اختیار نداشتیم و همین باعث شد بدون تمرین راهی سیرجان شویم.  

نامجو مطلق در ادامه گفت: شب گذشته هم هواپیمای ما دچار مشکل شد. البته باز هم تاکید می‌کنم که این مسائل بهانه‌ای برای باخت نیست و بازیکنان تمام تلاششان را کردند. در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ گل گهر یک - استقلال صفر/ مجید مجیدی و پایان رکورد شکست ناپذیری فرهاد در لیگ


مربی استقلال افزود: از ۲ روز قبل از بازی نتوانستیم هیچ تمرینی انجام دهیم و در  دیداری که مستحق باخت نبودیم، نتیجه را واگذار کردیم. انشالله در بازی‌های آینده نتایج بهتری می‌گیریم و جبران می‌کنیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سام
۲۱:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
مجیدی در حد تاج نیست الفاتجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
فقط مربی خوب خارجی
آخرین اخبار