سارقان گرگ صفت به گله زدند

جانشین انتظامی البرز گفت: سارقان ۱۱۵ راس احشام در شهرستان فردیس دستگیر شدند.

سارقان گرگ صفت به گله زدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سید جعفر حسینی، جانشین انتظامی البرز گفت: در پی سرقت تعداد ۸۷ راس احشام از یک کامیون توسط ۲ سارق حرفه‌ای در یکی از مناطق شهرستان فردیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ مشکین دشت قرار گرفت.

او افزود: در ادامه، ماموران کلانتری با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که سارقان احشام سرقتی را در یکی از مناطق مشکین دشت مخفی کرده که با هماهنگی مقام قضایی، ماموران به محل مورد نظر اعزام شده، اما در بررسی‌ها مشخص شد که، سارقان احشام سرقتی را به منطقه دیگری منتقل کرده اند.

جانشین انتظامی البرز گفت: بلافاصله ماموران با انجام اقدامات پلیسی، محل نگهداری احشام سرقتی را شناسایی و علی رغم این که سارقان قصد فرار داشتند با هوشیاری ماموران در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از سارقان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سردار حسینی با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۱۵ راس احشام سرقتی کشف شد.

او در پایان با بیان این که پلیس با تلاش‌های شبانه روزی خود قصد ایجاد آرامش خاطر شهروندان را دارد، گفت: شهروندان عزیز می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۹۷ انتقادات و پیشنهادات خودشان از عملکرد ماموران را اعلام کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.