پویش "هر کارمند یک حامی" در خراسان رضوی آغاز شد

طرح هر کارمند یک حامی با هدف جذب ۱۰۰ هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین خراسان رضوی است که از ابتدا تا الان ایتام نیازمند، بیش از ۱۶ هزار حامی پیدا کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن اسلامی رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اجرای پویش هر کارمند یک حامی و هدف گذاری جذب ۱۰۰ هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین استان، گفت: از ابتدای اجرای این طرح در استان ۱۶ هزار و ۶۰۷ مورد جذب صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح افزایش روز افزون مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد است، ادامه داد: اجرای این طرح از ابتدای آبان ماه امسال شروع شده و تا اردیبهشت ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به حامیان اکرام ایتام با تعهد حمایت مادی و معنوی از یک یا چند فرزند یتیم،که ماهیانه مبالغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، گفت: اکنون این نهاد از هشت هزار و ۸۳۳ فرزند یتیم و ۱۳ هزار و ۴۳ فرزند محسنین حمایت می‌کند.

اسلامی استفاده از بستر‌های سنتی و الکترونیکی را برای جذب جامیان میسر دانست و افزود: روش‌های مشارکت در این پویش مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان یا نام نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه EKRAM.EMDAD.IR است.

او تصریح کرد: مردم خراسان رضوی می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد، از طریق شماره گیری کد دستوری # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، مراجعه به سایت emdad.ir و پرداخت از طریق خودپردازها، در این عمل خدا پسندانه کمک به کودکان نیازمندو مددجویان مشارکت و همکاری داشته باشند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در قالب اجرای این طرح ۵۸۲۵ حامی غیرفعال، مجددا فعال شده و به حمایت خود از ایتام و فرزندان محسنین ادامه می‌دهند.

کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به حساب ایتام ومحسنین نیازمند واریزمی شود و پیامک آن برای شخص حامی ارسال می‌گردد.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار