در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فقط مهدکودک‌های قم تعطیل است/ تعطیلی مهد‌ها منوط به مشاهده مورد مشکوک

نفریه درباره تعطیلی مهدکودک‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.

محمد نفریه معاون امور توانبخشی و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعطیلی مهدکودک‌ها اظهار کرد: تنها مهدکودک‌های شهرستان قم به دلیل تعطیلی عمومی و مدارس، تعطیل اعلام شده‌اند و هنوز در شهر تهران تعطیلی عمومی اعلام نشده که مهدکودک‌ها تعطیل شوند.

وی بیان کرد: هیچ یک از مهدکودک‌های تهران تعطیل نیست، اما بخشنامه‌ای صادر کردیم اگر در مهدکودکی مورد مشکوکی مشاهده شد با هماهنگی استانداری و وزارت بهداشت تعطیل شود، چراکه تصمیم گیرنده تعطیلی استانداری هر شهرستان و وزارت بهداشت است.

نفریه با بیان اینکه مرگ و میر کودکان به دلیل ابتلا به کرونا ویروس وجود ندارد، افزود: کودکان فقط عامل شیوع هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
تعطیلی مهد کودک برای والدینی که شاغل هستند دردسر آور شده .چون برای نگهداری کودکم مجبورم به اطرافیان وفامیل تکیه کنم که این امر هم منجر به رفت وآمد بیشتر وخطر بیشتر برای کودکم شده. درصورتیکه تمام شهریه 9 ماه راهم پرداخت کرده ام. لطفا فکری برای مادران شاغل بکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
ببخشبد مهد کودک ها چرا تعطیل نیست؟ مهد کودک بنفشه واقع در خیابان اقاقیا شهرک گلستان منطقه ۲۲ با اینکه چند تا از بچه ها مریض هستن ولی اقدام به تعطیلی و ضدعفونی کردن نمیکنن!!!
آخرین اخبار