پایان تبلیغات انتخاباتی/ آغاز رای گیری از ساعت ۸ صبح فردا

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح فردا جمعه (۲ اسفند) همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان نیز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح فردا جمعه (۲ اسفند) همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان نیز آغاز می‌شود.

رای گیری به مدت ۱۰ ساعت یعنی تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم و با تصمیم ستاد انتخابات کشور این زمان تمدید خواهد شد.

مهلت تبلیغات قانونی نامزد‌ها هم ساعت ۸ صبح امروز و در فاصله ۲۴ ساعت مانده تا آغاز انتخابات به پایان رسید.

سعید ناجی، رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۶۴ نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۷۲ هزار و ۴۰۲ نفر نیز رای اولی هستند.

استاندار هرمزگان هم از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد و گفت: بیش از ۴ هزار نفر در هرمزگان امنیت هزار و ۳۱۸ شعبه و صندوق اخذ رای را تامین می‌کنند.

فریدون همتی افزود: برای شرایط خاص و در مناطق کوهستانی نیز سه فروند بالگرد پیش بینی شده و وسایل نقیه دولتی و غیردولتی آماده شده است.

هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ۵ نماینده دارد که ۳ نفر از حوزه مرکزی، یک نفر از شرق و یک نفر از غرب استان به مجلس یازدهم راه خواهند یافت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.