اخبار حوادث در ۲۷ بهمن ۹۸؛

توقیف محموله قاچاق در دشتستان/ افزایش ۹۶ درصدی کشف سرقت در دشتی

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله میلیادی قطعات الکترونیکی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۶۹ کارتن انواع قطعات الکترونیکی به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

 سرهنگ فرهاد آراوند گفت: ماموران پلیس در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در جاده خروجی شهرستان دشتستان هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او عنوان کرد: از این کامیون، ۱۶۹ کارتن حاوی انواع قطعات الکترونیکی شامل فن کوچک و بزرگ، خازن و رله الکترونیکی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  ارزش محموله کشف شده را پنج میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

 کشف ۴۸ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: ۴۸ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان کشف شد.

 سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان بوشهر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان متوجه انتقال یک محموله تریاک از استان‌های جنوبی به استان هرمزگان شدند، و در عملیاتی ضربتی و مشترک خودرو حامل مواد مخدر را توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودرو یاد شده، ۴۸ کیلوگرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد و در این زمینه یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

افزایش ۹۶ درصدی کشف سرقت در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: کشف سرقت‌ها  در ده ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال  ۹۶ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: در مدت ده ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، کشف سرقت خرد چهار درصد، دستگیری سارقان ۱۴ درصد و کشفیات کالای قاچاق افزایش ۵۰۷ درصدی، افزایش داشته است.

او ادامه داد: در این مدت، توقیف خودرو هشت درصد، توقیف موتورسیکلت چهار درصد، و کشف سرقت‌ها ۹۶ درصد  افزایش داشته است. همچنین  ۱۱۸ سارق در این مدت دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و مجرمانه، در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا متخلفان شناسایی و دستگیر شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.