دادستان ارومیه خبر داد؛

فعالیت کاندیدا‌ها در فضای مجازی رصد می‌شود

دادستان ارومیه گفت: فعالیت کاندیدا‌ها در فضای مجازی رصد می‌شود.

فعالیت کاندیدا‌ها در فضای مجازی رصد می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حبیبی دادستان ارومیه در جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بر لزوم فرهنگ سازی، پیشگیری از جرائم انتخاباتی و حرکت کاندید‌اهای انتخاباتی برمدار قانون در انتخابات پیش رو تاکیدکرد.
 
حبیبی گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضاییه درحوزه انتخابات، به دنبال ایجاد هماهنگی وتلاش همه مجموعه‌ها با محوریت دادگستری برای پیشگیری از هر گونه تخلف و جرمی درانتخابات هستیم.
 
دادستان ارومیه بیان کرد: یکی از مهمترین نکات دربرگزاری انتخابات بحث رصدکردن فضای مجازی است که  در این خصوص اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و پلیس فتا به طور دقیق و مستمر فضای مجازی را رصد می کنند.
 
مجرد مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: باتوجه به ظرفیت رسانه ملی و با بهره گیری از ظرفیت‌های موجودامیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.
 
او افزود:رسانه ملی هم برای تبیین معیار‌های انتخابات و تهییج فضای انتخاباتی پای کار است.
 
مقابلی رئیس هیات بازرسی انتخابات استان نیز گفت: ۲۲۱۷ بازرس در سطح استان وجود دارد که تخلفات انتخاباتی را رصد میکنند.
 
او از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی به فرمانداری‌های شهرستان‌ها اطلاع داده و همچنین از داوطلبان خواست تا در چهار چوب قانون به رقابت بپردازند.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.