مس رفسنجان صدرنشینی اش را تثبیت کرد/ پیروزی پر گل استقلال خوزستان برابر علم و ادب

در ادامه دیدار‌های هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان، امروز ۶ دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، امروز ۶ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی مس رفسنجان موفق شد در ورزشگاه خانگی خود آرمان گهر سیرجان را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد و صدرنشینی اش را تثبیت کند. حمید گلزاری، مهرداد رضایی و محسن آذرباد گلزنان مس رفسنجان در این دیدار بودند. اسماعیلی کیانی تک گل آرمان گهر سیرجان را در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند.

فجر سپاسی هم که در هفته‌های گذشته نتایج ضعیفی کسب کرده، این هفته به مصاف رایکا بابل رفت و در حالی که تا دقیقه ۹۰ از حریفش عقب بود، در دقیقه نهم وقت‌های اضافه کار را به تساوی کشاند. ۲ بازیکن رایکا در وقت‌های تلف شده نیمه دوم اخراج شدند.

نود هم در ارومیه داماش گیلان را از پیش رو برداشت و در جایگاه سوم قرار گرفت. امین عباسی و وحید خشتان گل‌های نود ارومیه در این دیدار را به ثمر رساندند.

نیروی زمینی در دیداری خانگی با یک گل بازی را به آلومینیوم اراک واگذار کرد تا شاگردان خطیبی، ۴۱ امتیازی شوند و به رده پنجم صعود کنند.


بیشتر بخوانید:  حسینی: امیدوارم حرکت بازیکن ملوان در محوطه جریمه، خطا نبوده باشد


در دیگر بازی امروز گل ریحان و ملوان در کرج به مصاف هم رفنتند که در نهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. محمدرضا نقدی پور در دقیقه ۱۶ ملوان را پیش انداخت و رضا ناصحی پیش از به پایان رسیدن نیمه اول کار را به تساوی کشاند.

استقلال هم در خوزستان برابر علم و ادب به پیروزی پرگل ۴ بر یک رسید. شاگردان باهنر با این باخت، هفدهمین شکست خود را در فصل جاری تجربه کردند.

نتایج بازی های امروز لیگ آزادگان: 

مس رفسنجان ۳ - ۱ آرمان گهر

فجر سپاسی ۱ - ۱ رایکا بابل

نود ارومیه ۲ - ۰ داماش گیلان

گل ریحان البرز ۱ - ۱ ملوان

نیروی زمینی ۰ - ۱ آلومینیوم اراک

استقلال خوزستان ۴ - ۱ شهرداری تبریز

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار