فراخوان شرکت در دومین جشنواره ملی نقالی و شاهنامه خوانی

دومین جشنواره ملی نقالی و شاهنامه خوانی با حضور کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد برگزار می شود.

فراخوان شرکت در دومین جشنواره ملی نقالی و شاهنامه خوانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نرگس شالچیان معاون گرشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: جشنواره ملی نقالی و شاهنامه‌ خوانی باهدف بیان آموزه‌های اخلاقی شاهنامه، آشنا کردن کودکان و نوجوانان با آئین پهلوانی، جوانمردی و ارزش‌های والای انسانی در خراسان رضوی برگزار می‌شود.
 
 او با بیان اینکه مرحله فراخوان جشنواره از ۱۵ بهمن ماه آغاز و تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد، ادامه داد: در این مدت متقاضیان شرکت در این جشنواره در دو گروه سنی ۵ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۵ سال می‌توانند فیلم اجرای نقالی و شاهنامه خوانی خود را با حجم حداکثر ۲۵ مگابایت در سایت visit.mashhad.ir بارگزاری کنند.

معاون گرشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: پس از آن مرحله داوری تخصصی انجام می‌شود و ۶۰ نفر انتخاب خواهند شد که آثارشان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ در سایت آپارات بارگزاری می‌شود تا توسط آراء مردمی نیز مورد سنجش قرار گیرد.

شالچیان افزود: همزمان مرحله داوری تخصصی نهایی نیز صورت خواهد گرفت و در نهایت ۲۵ نفر برگزیده در مدت دو روز سوم و چهارم اردبهشت ۹۹ بر روی صحنه در مشهد به رقابت می‌پردازند که از هر گروه سنی ۳ نفر در این رقابت برگزیده و جوایزی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱ -۳۱۳۵ "تلفن خدمات گردشگری و زیارت شهرداری مشهد" تماس بگیرند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار