پای انقلاب هستیم، پای انقلاب بمانید

مردم ایران با حضور در پای صندوق های رأی پایبندی خود را با آرمان های انقلاب نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مردم انقلاب مدار خراسان جنوبی دیروز جشن ۴۱ سالگی انقلاب را باشکوه برگزار کردند. همه آمدند و بار دیگر عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

دشمنان انقلاب اسلامی ایران  چشم انتظار حضور مردم ایران در ۲ اسفند ماه باشند. مردم ایران با حضور در پای صندوق های رأی پایبندی خود را با آرمان های انقلاب نشان خواهند داد.

 یکی از شهروندان بیرجندی با اشاره اینکه وظیفه شرعی و قانونی مردم است که در انتخابات مجلس شرکت کنند  گفت: حتما در آزمون بعدی یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهیم کرد.

یکی دیگر از شهرواندان  در پاسخ به این سوال که از نماینده‌ای که به مجلس راه پیدا می‌کند چه انتظاری دارید؟ گفت: نماینده در مرحله اول باید انقلابی، مومن و مردمی باشد و بتواند مشکلات مردم را حل کند.

یکی از جوانان اینطور نظرش را بیان کرد: نماینده‌ای که انتخاب می شود  باید به فکر ملت باشد نه به فکر آن‌هایی که به او رأی دادند؛او باید راه شهدا، امام شهدا و انقلاب را ادامه دهد و به خون شهدا لطمه وارد نکند.

او گفت: رهبر معظم انقلاب ۱۷ مورد از ویژگی‌های یک نماینده خوب را اعلام کردند و ما هم به نماینده‌ای رای خواهیم داد که با ویژگی‌هایی که رهبر اعلام کردند مطابقت داشته باشد.

یکی دیگر از شهروندان بیان کرد: نماینده باید به فکر جوانان باشد، بیکاری جوانان را برطرف کند، به فکر مردم باشد، مردکار و مرد میدان باشد.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.