برآورد اعتبار ۹ میلیاردی برای برقی کردن چاه‌های کشاورزی مازندران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از برآورد اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای برقی کردن چاه‌های کشاورزی در استان خبر داد.

غفاری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کل پروژه‌های ما برای برقی کردن کردن چاه‌های کشاورزی در استان است، گفت: ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این پروژه‌ها تقریبا نیمه کاره است.

او با بیان اینکه با حمایتی که سازمان برنامه و بودجه داشت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون برای برقی کردن چاه های استان تخصیص داده است، افزود: امیدواریم مابقی بودجه‌ها تخصیص یابد تا ما بتوانیم برای برقی کردن چاه‌ها اقدام کنیم.

غفاری گفت:یک تفاهم نامه‌ای بین وزارت نیرو و وزارت نفت در سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ برای برقی کردن کردن ۷۵ هزار حلقه چاه منعقد شد که ما منظر بودجه هستیم که به محض تخصیص ، امورات ۱۸ گانه ما در این راستا انجام خواهد شد.

او افزود:شرکت نیروی برق مازندران ۱۱۴ پروژه با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال درحوزه اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق شهری و روستایی،توسعه و رینگ فیدر در راستای کاهش تلفات و توسعه احداث شبکه‌ها در حوزه‌های مختلف در دهه فجر داشتیم.

او با بیان اینکه اکثر شبکه‌های برق در روستا‌های نیاز به بهسازی دارد افزود: ۳۰ میلیارد تومان نیز امسال به بهسازی و اصلاح شبکه‌های برق در استان اختصاص یافت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار