استاندار لرستان:

مشکلات و تنگنا‌ها سد راه مردم انقلابی ایران نمی شود

استاندار لرستان گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داده اند با وجود مشکلات و تنگنا‌ها راه انقلاب را گم نکرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان روز سه شنبه در جمع راهپیمایان خرم آبادی ادامه داد: امروز مردم با حضور پرشور خود اعلام می‌کنند همچون همیشه با انقلاب، امام و رهبری هستند و هرچند ممکن است مشکلات و تنگنا‌های داشته باشند، اما اصل مسیر را با قوت ادامه می‌دهند.

خادمی  تصریح کرد: مردم امروز ایران نشان داده اند همچنان مدافع انقلاب و نظام هستند و در مقابل تبلیغات منفی و غیرواقعی دشمنان هیچگاه سر تسلیم خم نمی‌کنند.

او اظهار داشت: بدون شک مسوولان دولت و نظام قدردان این حضور حماسی ملت هستند و تلاش خود را برای خدمت به این مردم خوب و ولایتمدار دوچندان خواهند کرد چرا که مردم امروز نشان داده اند دوستدار کشور و نظام و خواستار پیشرفت آن هستند.

استاندار لرستان بیان کرد: مردم لرستان نیز که به ولایتمداری و وطن دوستی شهره هستند امروز سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر نشان دادند تابع ولایت فقیه و حامی آرمان‌های امام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.