رهبر انقلاب:

انقلاب، علیه ظلم و فساد بود نه علیه اشخاص

صفحه اینستاگرامی درس و عبرت منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، پستی از بیانات رهبر انقلاب درباره هدف انقلاب منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی درس و عبرت منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای که روایات رهبر انقلاب درباره اتفاقات تاریخی ایران و جهان را منتشر می‌کند، بخش‌هایی از بیانات ایشان در سال ۷۱ درباره هدف انقلاب اسلامی برای مبارزه با ظلم و فساد را بازنشر داد.


بیشتر بخوانید: دشمن نمی‌خواهد ایران اقتصاد بدون نفت را تجربه کند


بر اساس این پست رهبر انقلاب ایران پیش از انقلاب را دچار وابستگی و ضعف ملی بر خلاف وجود ظرفیت‌های بسیار در کشور معرفی کردند. ایشان همچنین هدف انقلاب را مقابله با فساد‌های اقتصادی، انسانی، اخلاقی و فرهنگی دانستند.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صفحه درس و عبرت را مشاهده می‌کنید:

" حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:

انقلاب ما، علیه ظلم و فساد و بدی بود؛ علیه اشخاص نبود. علیه چیز‌هایی بود که این ملت را بدبخت کرده بود و همین‌طور به سمت بدبختی بیشتری می‌کشاند؛ مثل وابستگی و ضعف ملی.

وابستگی یعنی این‌که یک ملت را با همه توانهایش، به صورت انگل و طفیلی در آورند. این کار، می‌شد؛ شده بود و بیشتر هم می‌شد.

مشکلات گوناگون اقتصادی، انسانی، اخلاقی و فرهنگی، ایران را تهی کرده بود. این انقلاب، علیه آن بدی‌ها و آن زشتی‌ها و آن پرچم‌های گمراه کننده‌ای که برافراشته شده بود، به پا خاست. "

انقلاب، علیه ظلم و فساد بود نه علیه اشخاص

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار