افتتاح و بهره برداری از ۷۰۰ واحد مسکن مقاوم سازی شده در آذربایجان غربی

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر ۷۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان غربی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،امروز همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر آئئی افتتاح و بهره برداری از ۷۰۰ واحد مسکن مقاوم سازی شده با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی بطور نمادین در روستای قولنجی ارومیه برگزار شد.
 
محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی در مراسم افتتاح و بهره برداری واحد‌های مقاوم سازی شده گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر ۷۰۰ واحد مسکن مقاوم سازی شده با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و ۲۶ پروژه طرح هادی و آسفالت روستا‌ها با ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده، افتتاح و بهره برداری شد.
 
بدلی افزود: در سالجاری ۸۱ هزار واحد مسکن روستایی در استان مقاوم سازی شده است.
 
او با اظهار اینکه بیش از ۹۵ درصد طرح هادی در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار اجرا شده است، گفت: در حال حاضر ۶۸۲ طرح هادی اجرا شده که بیش از ۵۹ درصد خانوار‌های روستایی از آن بهرهمند هستند.
 
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی اعطای یک هزار جلد سند روستایی را از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر عنوان کرد.
 
محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در آئین افتتاح واحد‌های مسکونی مقاوم سازی شده ضمن قدردانی از تلاش و همت عوامل بنیاد مسکن و همکاری دهیاران، گفت: خدمت جزئی از وظایف استانداری به مردم می‌باشد و سعی و تلاش ما براینست که در راستای محرومیت زدایی گام‌های بیشتر و موثرتری برداریم.
 
شهریاری به سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان در راستای محرومیت زدایی استان اشاره کرد و از آب شرب سالم و بهداشتی در روستای قولنجی در آینده نزدیک داد.
 
انتهای پیام/ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.